کد خبر : 1645209 | 01 آبان 1398 ساعت 17:06 | 236.7K بازدید | 0 دیدگاه

نصایح سرمربی ذوب آهن به مرد شماره یک

باز هم ماجراهای منصوریان و بیرانوند

علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن در گفتگویش با هاشم بیگ زاده در برنامه فوتبال برتر، در دو هفته متوالی نکاتی را درباره شاگرد سابقش در نفت به زبان آورد که چندان به مذاق او خوش نیامده است.

باز هم ماجراهای منصوریان و بیرانوند

به گزارش "ورزش سه"، منصوریان در برنامه هفته گذشته به چهره و تیپ بیرانوند به شوخی کنایه‌ای زد و در این هفته نیز با اشاره به برخی مصاحبه‌های جدید شماره یک تیم ملی و پرسپولیس، درباره او گفت: احساس می‌کنم او باید از خودش مواظبت کند. الان باز نوع مصاحبه‌ها و حرکاتش یک مقدار از آن فرم خارج شده ومن را یاد دوران نفت سال دوم می‌اندازد و اگر مراقب خودش نباشد مسیر رشدش دچار دگرگونی می‌شود.


منصوریان قبل‌تر هم درباره بیرانوند نکات مختلفی را مطرح کرده بود، از جمله خاطراتی که با او در نفت تهران داشته که پر تنش‌ترین آنها به روزهایی برمیگردد که بیرانوند می خواست اردوی نفت در ترکیه را ترک کرده و برای پیوستن به پرسپولیس به تهران بیاید. منصوریان در گفتگوهایش خاطراتی از این روزها و نوع برخوردش با بیرانوند را نقل می‌کند و می‌گوید در برخورد با او، وی را از تیم جدا می‌کند و به عنوان مثال در هنگام غذا خوردن جمعی، بیرانوند حق نداشته کنار دیگران باشد.


سرمربی فعلی ذوب آهن پیش‌تر در گفتگو با آنتن هم این موضوع را باز کرده و از تماس‌های فردی از باشگاه پرسپولیس با بیرانوند خبر داده که به بیرانوند گفته بود اگر می‌خواهی از نفت جدا بشوی بی انضباطی کن تا منصوریان کنارت بگذارد. منصوریان می‌گوید وویس این فرد را شنیده. خطی که باعث شده در یکی از جلسات بیرانوند علیه سرمربی تیم موضع بگیرد و بگوید نمی‌خواهم با تو کار کنم!


ماجراهای این دو چهره خبرساز فوتبال ایران بعد از تنبیه چند هفته‌ای بیرانوند از سوی سرمربی وقت نفت، در نهایت با صلح این دو و متوقف کردن پرسپولیس برانکو در یک بازی بیادماندنی به پایان رسید و پس از آن بیرانوند به جمع سرخپوشان پیوست و به مرور تبدیل به مرد شماره یک تیم ملی شد. منصوریان در اینباره می‌گوید او زحمت کشیده و به همین جایی که هست تعلق دارد. جالب اینکه برخلاف آن سالهای نفت، ذوب آهن و سرمربی‌اش بعد از جدایی رشید مظاهری شرایط مطمئنی در دروازه ندارند.


اینکه حرف های جدید منصوریان با واکنش بیرانوند همراه بشود یا نه، موضوع دیگریست اما به طور قطع گلر پرسپولیسی‌ها در میکسدزون ورزشگاه بوشهر با این سوال مواجه خواهد شد.

 

 

1445671


این تصویر مربوط به اردوی تیم ملی در دوران کارلوس کی روش است که مصادف با فصل نقل و انتقالات در روزهای ابتدایی حضور منصوریان در استقلال به عنوان سرمربی بود. این دو کمی قبل‌تر در نفت تهران روزهای خوبی داشتند.

دیدگاه‌ها