کد خبر : 1689892 | 26 خرداد 1399 ساعت 20:34 | 59.1K بازدید | 20 دیدگاه

زنوزی: فردا به طور رسمی انصراف می‌دهیم

محمدرضا زنوزی تاکید کرده که تصمیمش برای انصراف از لیگ جدی است و ۱۵ باشگاه نیز چنین وضعیتی دارند.

زنوزی: فردا به طور رسمی انصراف می‌دهیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زنوزی امروز در ارتباط رادیویی صحبت های جدیدی را انجام داده است. او روی موضع انصراف از لیگ پافشاری کرده و اعلام می‌کند که نامه انصراف فردا ارسال خواهد شد. او همچنین به پیگیری از فیفا نیز اشاره کرده است. صحبت های مالک تراکتور و ماشین را در ادامه می‌خوانید:

 

* ما نماینده شما نیستیم
ما مخالف برگزاری بازی‌ها هستیم؛ چرا که شرایط برگزاری وجود ندارد، وقتی وزیر بهداشت می‌گوید به زور از من امضاء گرفته‌اند، دیگر چه بحثی باقی می‌ماند؟ شما نماینده ما در فدراسیون فوتبال هستید، ما که نماینده شما نیستیم؛ همه به جز فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش، با برگزاری بازی‌ها مخالف هستند.

 

* عدالت رسانه ها درست نیست
۱۵ باشگاه مخالف برگزاری لیگ‌برتر هستند و تنها یک باشگاه موافق است؛ پس نوع انعکاس اخبار باید با نسبت ۱۵ به یک باشد؛ البته تعداد زیادی از رسانه‌های ورزشی عدالت را رعایت ‌می‌کنند و تنها تعدادی از آن‌ها نگاه رنگی دارند.

 

* نام ۱۵ تیم را عوض کنید
پیشنهاد می‌کنم نام ۱۵ تیم را به تیم قرمز رنگ تغییر داده و بین استان‌ها تقسیم کرده و لیگ برتر برای آنان برگزار کنند و برای ما نیز لیگ جداگانه تدارک ببینند و یا اینکه اسم ۱۵ تیم را به تیم قرمز پوش فلان تغییر داده و لیگ را شروع کنند.

 

* ۳۹ بازی را به صورت متوالی برگزار کنید
ما هم قبلاً همان پیشنهاد آقای نکونام مبنی بر برگزاری ۳۹ بازی به صورت متوالی از شهریور ماه را داده‌ایم و از این فرصت چند ماهه برای ایجاد زیرساخت‌ها استفاده کنیم.

 

 

 

* ما بیشترین پرداختی را داشته ایم
بنده پیش از این هم اعلام کرده‌ام که تحت هر شرایطی صد درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کنم و امروز نیز ۱۰ درصد دیگر از مطالبات اعضای تیم را پرداخت کردیم تا بیشترین پرداختی را تیم‌های تبریزی بین باشگاه‌های لیگ برتری داشته باشند.

 

* کرونا جدیدا علائم ندارد
امروز ۶۰ مورد ابتلای جدید به کرونا در کشور چین ثبت شد که به همین دلیل کل ورزش چین بار دیگر تعطیل شد؛ اما آمار جان باخته‌ها در کشورمان طی دیروز و امروز سه برابر شده که نشانگر سیر صعودی کرونا در ایران است. بر اساس شنیده‌ها، این ویروس به تازگی حتی علایم هم نداشته و فرد مبتلا را طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت از پای در می‌آورد. ما اکنون نمی‌دانیم که یکی از اعضای کادر ماشین‌سازی به دلیل کرونا فوت کرده یا دلیل دیگری داشته است؟ جوابگوی این مسائل چه‌کسی است؟

 

* آنها دنبال پول هستند
آقای سهیل مهدی یک بار با بنده تماس گرفت و تلفنی صحبت کردیم که ایشان همچنان حرف خودشان را می‌زد، به من اعلام کرد که «با یک اسپانسر قرارداد داریم و از طرفی به "ویلموتس" هم بدهکار هستیم» که من هم گفتم آقای سهیل مهدی، ۹۵ درصد این پول متعلق به باشگاه بوده و تنها پنج درصد آن سهم فدراسیون فوتبال است. دنبال این هستند که از اسپانسر پول بگیرند و هزینه آن هم بر دوش باشگاه‌هاست.

 

* بازیکنان و مربیان را تهدید می‌کنند
با بازیکنان و مربیان تیم‌ها تماس برقرار کرده و تهدیدشان کرده‌اند و کمیته‌ی انضباطی نیز با صدور بیانیه‌ای مصاحبه کنندگان را تهدید به محرومیت کرده است. من را محروم کنند، من یک هوادار هستم، ما به محرومیت‌ها عادت داریم. همه را محبوس می‌کنند، مگر می‌شود جلوی دهان همه را بگیرند تا آقایان به منافع‌شان برسند؟

 

* فردا به طور رسمی انصراف می‌دهیم
ما چهار باشگاه خصوصی لیگ برتر فردا به طور رسمی از طریق اتوماسیون اداری، نامه‌ها را به فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم و اگر تا ۴۸ ساعت آینده خبری نشد، ما اسناد مصاحبه‌های وزیر بهداشت، مصاحبه رئیس فدراسیون پزشکی را در گذشته و الان به همراه صحبت‌های مدیران باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان را به فیفا ارسال می‌کنیم.

 

* پشت منافع ملی قایم نشوید
مگر فوتبال مراجع قضایی هم دارد؟ آقایان هر موقع لازم باشد پشت منافع ملی قایم می‌شوند و هرجا هم نیاز باشد، پشت فیفا قرار می‌گیرند. با خودشان تعیین تکلیف کنند، زیرمجموعه‌ی فیفا هستند یا نه؟ چه ربطی به منافع ملی دارد؟ ما می‌گوییم که ضمانت‌های لازم را برای برگزاری مسابقات به ما بدهید.

 

 

 

* یک جلسه با حضور ۱۶ مدیر برگزار کنید
چهار باشگاه خصوصی از جیبشان هزینه می‌کنند، ولی مدیران سایر باشگاه‌ها به نوعی وابسته به دولت هستند و ما چهار باشگاه‌ هم در هزینه‌ای که برای سایر باشگاه‌ها می‌شود سهیم هستیم. اصلاً به ما جوابگو نیستند، من می‌گویم که جلسه‌ای با مدیران عامل ۱۶ باشگاه برگزار کنید و هر تصمیم که گرفته شود، می‌پذیریم.

 

* بازیکن ۳.۲ میلیونی را ۳۰۰ هزار یورو خریدم
از جیب مردم در کجا هزینه می‌کنید؟ این پول‌ها کجا می‌روند و چه کسی حسابرسی می‌کند؟ کسی که یک دهم کی‌روش نبود را با قیمت دو برابر کی‌روش آورده‌اید و پاسخگو هم نیستید. بنده اسناد فردی که با او قرارداد ۲.۲ میلیون یورویی بسته‌اید را با ۳۰۰ هزار یورو آورده بودم.

دیدگاه‌ها