کد خبر : 1805698 | 01 بهمن 1400 ساعت 10:49 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

رکوردی که از تیم اسکوچیچ ثبت می شود

پایان بازی های مقدماتی جام جهانی بدون بازی دوستانه

تیم ملی فوتبال ایران به بهانه بازی عراق و امارات در روزهای 7 و 12 بهمن ماه بازی دوستانه نخواهد داشت و مثل همیشه تنها با چند روز تمرین برای این 2 مسابقه آماده خواهد شد.

پایان بازی های مقدماتی جام جهانی بدون بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران با رهبری اسکوچیچ بعد از شروع بازی های خود در مقدماتی قهرمانی جام جهانی 2022 (دور دوم) که بازی نخست در برابر سوریه بود هیچ دیدار تدارکاتی انجام نداد و به نظر می رسد این مسابقات را در نهایت بدون برگزاری بازی دوستانه به پایان خواهد برد و از این حثیت رکوردار خواهد شد. این در حالی است که عزیزی خادم – رییس فدراسیون فوتبال پیش تر گفته بود طی توافق با اسکوچیچ تیم ملی تا بازی ششم خود در مقدماتی جام جهانی 2022 بازی دوستانه نخواهد داشت اما بعد از بازی ششم برای تیم ملی دیدار تدارکاتی ترتیب خواهیم داد.

 

تیم ملی در مصاف با عراق و امارات در روزهای یاد شده بازی هفتم و هشتم خود را پشت سر خواهد گذاشت و بر اساس برنامه اعلامی از سوی فدراسیون فوتبال ملی پوشان روز 3 بهمن در اردوی تیم ملی حاضر می شوند تا تست کرونا بدهند و قرنطینه شوند و شروع تمرینات هم از 4 بهمن در زمین شماره دو کمپ تیم های ملی خواهد بود.

 

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که اسکوچیچ تمایلی به برگزاری بازی های دوستانه در ماه های سپری شده نداشته؛ به این خاطر که بیشتربازیکنان تیم ملی را لژیونرها تشکیل می دهند و آنها طبق قانون 72 ساعت پیش از بازی رسمی می توانند در اردوی تیم ملی حاضر شوند. در چنین شرایطی اگر برای تیم ملی بازی تدارکاتی طراحی می شد تیم ملی باید با بازیکنان داخلی به مصاف حریف می رفت که سرمربی تیم ملی این شرایط را قبول نکرد.

 

تیم ملی فوتبال ایران با 16 امتیاز از 6 بازی در صدر جدول گروه A قرار دارد و در صورت برتری در برابر عراق و امارات صعود خود را به جام جهانی قطعی و بهترین کارنامه ایران در مقدماتی جام جهانی را به ثبت خواهد رساند.

دیدگاه‌ها