کد خبر : 1826922 | 09 خرداد 1401 ساعت 15:59 | 10.5K بازدید | 5 دیدگاه

ربیع‌خواه با هزار و یک خاطره مقابل پرسپولیس (عکس)

محسن ربیع‌خواه روز گذشته در مقابل پرسپولیس قرار گرفت.

ربیع‌خواه با هزار و یک خاطره مقابل پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ربیع‌خواه در ۳۴ سالگی همچنان در سطح اول فوتبال ایران حضور دارد و فصل را به‌عنوان کاپیتان شهرخودرو به پایان خواهد رساند. او پس از ترک پرسپولیس علاوه بر این تیم، در آلومینیوم اراک نیز به میدان رفت و حالا همه منتظر تصمیم جدید او هستند.

او در چهار فصلی که پیراهن پرسپولیس را برتن داشت، نزدیک به ۱۰۰ بازی انجام داد و به‌عنوان مهره مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ، به شکلی باورنکردنی و دور از انتظار جزو بازیکنان فیکس تیم قدرتمند برانکو بود.

این هافبک دفاعی پرتلاش در پرسپولیس اغلب روزها را به‌عنوان دفاع چپ سپری کرد. برانکو در حالی‌که محمد انصاری را به دفاع مرکزی منتقل کرده بود، ربیع‌خواه را در این پست قرار داد و او نیز باتوجه به ویژگی‌های تدافعی، عملکرد خوبی را از خود نشان داد.

در این چهار سال ربیع خواه باوجود اینکه همیشه انتقادات زیاد و در برخی مواقع هجمه‌های شدیدی را متحمل می‌شد اما همچنان در ترکیب پرسپولیس باقی می‌ماند و به عبارتی برانکو از تصمیم خود درباره این بازیکن کوتاه نمی‌آمد.

در نهایت ربیع خواه که در تیم کالدرون و گل‌محمدی نیز حضور داشت، با تصمیم یحیی از پرسپولیس کنار گذاشته شد و این در حالی بود که بخش اعظم فصل را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داده بود.

او از زمان جدایی هیچ صحبتی در مورد پرسپولیس به زبان نیاورده و باید دید این سکوت سرانجام چه زمانی می‌شکند.

دیدگاه‌ها