کد خبر : 1829173 | 24 خرداد 1401 ساعت 22:40 | 33.5K بازدید | 3 دیدگاه

معادله نابرابر بنفیکا؛ نونیز را بده، گوتزه را بگیر

روزنامه پرتغالی رکورد می‌گوید ماریو گوتزه قصد دارد باشگاه فعلی‌اش آیندهوون را به هر قیمتی ترک کند و در راه عزیمت به بنفیکا است.

معادله نابرابر بنفیکا؛ نونیز را بده، گوتزه را بگیر

به گزارش "ورزش سه"، ماریو گوتزه، پدیده جوان جام جهانی 2014 که با گل خود در وقتهای اضافه جام جهانی را برای ژرمن‌ها به ارمغان آورد این روزها حال و روز خوبی ندارد. او که فوتبال باشگاه‌اش را با دورتموند و بایرن مونیخ آغاز کرده بود بعد از جدایی از این دو باشگاه آلمانی نتوانست خودش را در اوج نگه دارد.

گوتزه در حال حاضر با پیراه آیندهوون هلند بازی می‌کند. روزنامه پرتغالی رکورد در گزارشی عنوان کرد گوتزه می‌خواهد هر طور شده هلند را ترک کند و به زودی راهی پرتغال میشود تا به بنفیکا بپیوندد. اما در سوی دیگر، بنفیکا حاضر نیست مبلغ درخواستی آیندهوون، یعنی 4 میلیون یورو را برای گوتزه بپردازد.

1558595

جالب اینجا است که گوتزه در سال 2013 با قراردادی 40 میلیون یورویی به بایرن مونیخ پیوست و حالا یک باشگاه حتی حاضر نیست برای خریدش 4 میلیون یورو بپردازد.

از بخت بد گوتزه او تا سال 2024 با آیندهوون قرارداد دارد و بدون کسب رضایت باشگاه هلندی نمی‌تواند تیمش را ترک کند. بر اساس گزارش رکورد، گوتزه به این دلیل به دنبال انتقال به بنفیکا است چرا که می‌خواهد زیر نظر مربی سابقش راجر اشمیت که هدایت بنفیکا را به عهده دارد بازی کند.

گوتزه به این انتقال آنچنان علاقه دارد که به بنفیکا اعلام کرده حاضر است با دستمزدی کمتر از دستمزد فعلی‌اش در آیندهوون برای باشگاه پرتغالی بازی کند.

دیدگاه‌ها