کد خبر : 1831115 | 07 تیر 1401 ساعت 13:16 | 67.1K بازدید | 17 دیدگاه

رایان تفضلی در استقلال؛ حقیقت یا دروغ؟

رایان تفضلی از بازیکنانی است که هر سال در فصل نقل و انتقالات صحبت حضورش در ایران مطرح شده است.

رایان تفضلی در استقلال؛ حقیقت یا دروغ؟

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن ایرانی‌الاصل که این فصل در سطح سوم فوتبال انگلیس به میدان رفته و از طرف برخی از سایت‌ها به عنوان یکی از بازیکنان منتخب فصل انتخاب شده است، به دو تیم لیگ برتری پیشنهاد شده است.

بنا بر اخبار خبرنگار ورزش سه از باشگاه استقلال، موضوع رایان تفضلی و حضورش در این باشگاه در شرایطی جدی می‌شود که تکلیف ترکیب فعلی دفاعی استقلال که فعلا محمد دانشگر را در خود ندارد، روشن بشود.

مدافعان استقلال در فصل گذشته شامل سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، عارف غلامی و محمد دانشگر بودند که از این جمع عارف غلامی فاقد قرارداد، روزبه چشمی در آستانه تمدید و رافائل سیلوا در شرایط مذاکره‌ای با استقلال قرار دارد.

همچنین سیاوش یزدانی فعلا شرایط نامطمئنی برای بازگشت به استقلال دارد و گفته می‌شود مسئله خدمت سربازی او حل نخواهد شد؛ اگرچه در سال جام جهانی این احتمال وجود دارد که به هر حال برای حضور این بازیکن در استقلال تمهیداتی اندیشیده شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد او در ملوان به کار خود ادامه خواهد داد.

در این شرایط و در حالی که صحبت از ورود یک مدافع لیگ برتری نیز به استقلال وجود دارد، با توجه به اینکه ترکیب استقلال در فصل جدید چهار دفاعه خواهد بود، رایان تفضلی احتمالا به عنوان گزینه جایگزینی سیلوا در نظر گرفته شده است.

اگر استقلال نتواند با سیلوا با یک عدد مناسب برای عقد قرارداد به توافق برسد، در آن صورت موضوع حضور رایان تفضلی در ایران مورد بررسی نهایی قرار خواهد گرفت. تفضلی چپ پا و قد بلند است و سابقه خوبی از حضور در رقابت های فوتبال اروپایی دارد اما در عین حال با توجه به اینکه تنها در چمپیونشیپ و لیگ وان حضور داشته، به هر حال باید قیمتی متناسب با شرایط مدنظر استقلال به این باشگاه ارائه بدهد.

دیدگاه‌ها