کد خبر : 1834622 | 30 تیر 1401 ساعت 21:55 | 32.5K بازدید | 1 دیدگاه

پیام واضح یوونتوس به ستاره ولزی؛ تو را نمی‌خواهیم

باشگاه یوونتوس نام آرون رمزی، بازیکن ولزی خود را از فهرست تور پیش‌فصل آمریکا خط زد تا نشان دهد به هیچ‌وجه قصد ادامه همکاری با او را ندارد.

پیام واضح یوونتوس به ستاره ولزی؛ تو را نمی‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزی، ستاره ولزی یوونتوس، تا یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. ولی یووه امروز پیامی صریح خطاب به این بازیکن ولزی صادر کرد تا نشان دهد قصد ادامه همکاری با او را ندارد و مترصد فرصتی است تا او را به فروش برساند.

یوونتوس که امروز فهرست بازیکنان خود برای شرکت در تور پیش‌فصل آمریکا را منتشر کرد روی نام آرون رمزی خط قرمز کشید. رمزی 31ساله فصل گذشته با بی‌مهری کادر فنی یووه روبه‌رو شد و نیمه دوم فصل را به‌عنوان بازیکن قرضی به رنجرز واگذار شد.

1598692

از همان زمان می‌شد حدس زد که ماسیمیلیانو آلگری در فصل آینده هم قصدی برای بازی دادن به این ستاره ولزی نخواهد داشت. حدسی که امروز تایید شد. آلگری رمزی را حتی برای اردوی پیش‌فصل با تیمش به آمریکا نخواهد برد.

یوونتوس در ادامه تابستان سعی خواهد کرد این ملی‌پوش ولزی را به فروش برساند تا سال آینده او به‌عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک نکند.

1729038

رمزی در سال 2019 به‌عنوان بازیکن آزاد به یووه پیوست. او برای این تیم 69 بازی انجام داده و یکی از مشکلات بزرگش مصدومیت‌های گاه و بی‌گاه بود. بازی نکردن در یووه برای رمزی در آستانه جام جهانی خبر بدی است. او باید به تیمی منتقل شود که فرصت بازی در اختیارش بگذارد. ستاره ولزی امیدوار است در اولین حضور کشورش در تاریخ جام‌های جهانی بتواند یکی از بازیکنان فیکس این تیم باشد.

دیدگاه‌ها