کد خبر : 1840673 | 05 شهریور 1401 ساعت 21:27 | 20.4K بازدید | 28 دیدگاه

تعیین کننده مثل کاپیتان میلاد عبادی‌پور

میلاد عبادی‌پور در زمانی که ایران امتیازات زیادی عقب بود با سرویس‌هایش در نقش یک رهبر واقعی و منبع روحیه، ظاهر شد.

تعیین کننده مثل کاپیتان میلاد عبادی‌پور

به گزارش "ورزش سه"، ایران در ست دوم بازی با آرژانتین امتیازهای زیادی را از دست داد و درحالی عقب افتادگی تیم ملی ۶ امتیازی شده بود، میلاد عبادی‌پور روحیه و امتیازات را به ایران برگرداند. بازی ۱۶ بر ۱۰ به سود آرژانتین شده بود و نوبت به سرویس زدن کاپیتان ایران رسید.

عبادی‌پور با زدن سرویس‌های پرشی پر ریسک علاوه‌بر اینکه دریافت‌کننده‌های حریف را به هم ریخت روحیه را به بازیکنان ایران برگرداند تا بازی روی امتیاز ۱۷ برابر شود و پس از آن نیز ایران یک امتیاز هم جلو افتاد.

آرژانتین پس از این هنرنمایی عبادی پور به خودش آمد و بار دیگر بازی نفسگیر شد اما درحالی که ست دوم به امتیازات پایانی نزدیک می‌شد این بار عبادی‌پور با یک جای خالی فشار را از روی ایران برداشت و بازی ۲۳ بر ۲۲ به نفع ایران شد.

بازی در ست دوم تا امتیاز ۲۸ برابر ادامه یافت و پس از کسب امتیاز ۲۹ برای ایران مرتضی شریفی جوان نیز با همان جسارت کاپیتان عبادی‌پور پشت خط سرویس ایستاد و با گرفتن یک امتیاز سرویس ایران را پیروز ست دوم کرد.

عبادی‌پور علاوه‌بر تاثیر در برد در نقش یک منبع روحیه با سرویس‌ها و طرز امتیازگیری‌‌اش تبدیل شده است. این سرویس‌های پرشی منجر به امتیاز میلاد، در ست سوم هم ادامه پیدا کرد و سرمربی آرژانتین را مجبور کرد برای متوقف کردن او روی امتیاز ۱۱ وقت استراحت بگیرد.

دیدگاه‌ها