کد خبر : 1936029 | 17 اردیبهشت 1402 ساعت 21:30 | 45.9K بازدید | 28 دیدگاه

سونگونی‌ها در همان سال اول صعود کردند

ظهور قطب جدید: جشن صعود مس در تبریز

تیم فوتبال مس سونگون در اولین سال تاسیس خود به دسته یک صعود کرد.

 ظهور قطب جدید: جشن صعود مس در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته دوم فوتبال ایران امروز برگزار شد. مس سونگون در یکی از حساس ترین بازی های این هفته موفق شد با نتیجه 3-0 از سد میهمان خود پانیک گذشته و جشن صعود به لیگ یک را در ورزشگاه یادگار امام کنار هواداران خود برگزار کند.

شاگردان یوسف بخشی زاده با کسب این پیروزی 61 امتیازی شده و با حفظ صدرنشینی خود به صورت مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال ایران صعود کردند. آنها در اولین سال تاسیس خود موفق به این کار شدند.

1872584
رسول خطیبی که پیش از این به عنوان مربی و بازیکن در فوتبال ایران شناخته شده بود سال گذشته در پست مدیرعامل مس سونگون شروع به کار کرد و تاسیس تیم فوتبال از جمله اقدامات او بود که خیلی زود نتیجه داد و فوتبال آذربایجان را صاحب یک نماینده در لیگ دسته یک کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که با انحلال تیم های شهرداری تبریز، گسترش فولاد و ماشین سازی، فوتبال تبریز تنها یک نماینده در سطح اول فوتبال ایران داشت اما حالا مس با در پیش گرفتن یک روند صعودی سریع نوید ظهور قطبی جدید در فوتبال آذربایجان را می دهد.

1872583
مس سونگون طی سال های اخیر با تیم فوتسال قدرتمند خود شناخته می شد که سال گذشته نیز با اقتدار برای پنجمین بار به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسید. تیم فوتبال مس امروز در حضور هوادارانی که در بین آنها دوست داران تیم تراکتور هم خیلی دیده می شد کار آسانی برای پیروزی داشت و در پایان همراه با این هواداران جشن صعود گرفت.

1872585
1872586
1872588

دیدگاه‌ها