کد خبر : 1995448 | 28 دی 1402 ساعت 12:40 | 38.4K بازدید | 12 دیدگاه

خشم هواداران رم از اخراج مورینیو: تو برو! (عکس)

هواداران رم از تصمیم مدیران این باشگاه برای قطع همکاری با ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی، بسیار عصبانی هستند.

خشم هواداران رم از اخراج مورینیو: تو برو! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم این هفته و در اقدامی غیرمنتظره به همکاری با مورینیو پایان داد و دانیله ده‌روسی را به عنوان جانشین او تا پایان فصل جاری انتخاب کرد.

نتایج نه چندان خوب جالوروسی در این فصل انتقادهایی را از او به همراه داشت، اما صحبت از اخراج این مربی مطرح نبود و حتی گفته شده بود که صحبت‌هایی برای امضای قرارداد جدید هم انجام شده تا او یک فصل دیگر هم هدایت رم را برعهده داشته باشد. 

اما در نهایت این مربی پرتغالی از هدایت رم برکنار شد و این موضوع چندان به مذاق هواداران این تیم که رابطه خوبی با مورینیو داشتند و او را به خاطر جام‌هایی که در طول مدت حضورش روی نیمکت این تیم به دست آورده دوست داشتند خوش نیامد. 

گاتزتا دلو اسپورت تصویری از بنری در شهر رم چاپ کرده که به دست هواداران این تیم نصب شده و روی آن تصویر مالک این باشگاه با عبارت «فرایدکین اوت» به چشم می‌خورد تا نشان دهد که هواداران رم ترجیح می‌دهند که مالک باشگاه محبوب‌شان آنها را ترک کند تا مورینیو. 

1980008

این هواداران به این ترتیب حمایت خودشان را از مورینیو نشان دادند، اما باید دید که برخورد آنها با ده‌روسی که اسطوره این تیم به حساب می‌آید چطور خواهد بود.

دیدگاه‌ها