کد خبر : 2026385 | 16 خرداد 1403 ساعت 02:30 | 35.2K بازدید | 25 دیدگاه

ادعای عجیب درویش در مورد جانشینی یحیی

درویش می‌گوید فردی حاضر بوده در ازای یک میلیون دلاری سرمربی بیاورد و مدعی بود که اجازه انتقاد را هم به کسی نخواهد داد.

ادعای عجیب درویش در مورد جانشینی یحیی

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته مدیرعامل پرسپولیس در خصوص دوره بعد از استعفای یحیی گل‌محمدی صحبت کرد و گفت فردی پیشنهاد داده که با یک میلیون دلار می‌تواند یک سرمربی خارجی بیاورد و در عین حال صدای انتقادات را هم پوشش بدهد.

درویش در این مورد توضیح داد: اگر بگویم یک کسی آمد که قراردادی برای مربی با ما ببندد که n میلیون دلار بده و سکوها و هواداران هم با من، نمی‌گذارم چیزی به شما بگویند. این ایراد به رسانه وارد است.

وی افزود: یک بنده خدایی یک مربی پیشنهاد می‌کند به مبلغ یک میلیون دلار و ما می‌گوییم رزومه‌اش این است. همانطور که می‌دانید ما با ۷-۸ نفر از این کاندیداها صحبت کردیم و با یکی دو نفر نهایی هم کردیم. هیئت مدیره در این زمینه مردد بود و مصاحبه‌ها با حضور اعضای هیئت مدیره بود و وقتی نتیجه گرفتیم و گفتیم تصمیم این است، گفتند هر تصمیمی گرفتی، ما پشتت هستیم.

درویش ادعای خود را ادامه داد: یک بنده خدایی به ما گفت یک مربی یک میلیون دلاری بگیر و ما نگرفتیم. یکی از دوستان بعد از ۲۰ روز گفت امروز فلان شبکه را گوش می‌کردم و یک کارشناسان صحبت می‌کرد که اسمش فلانی بود. به دوستان روابط عمومی گفتم این شخص کیست و گفتند همانکه فلان مربی را معرفی کرده بود و شما گفتی رزومه‌ای ندارد. ایشان برای هوادار تحلیل می‌کرد و می‌گفت فلانی مدیریت ندارد و اگر یک مربی با مبلغ یک میلیون دلار می‌آورد، در آسیا قهرمان می‌شد و ۶ میلیون دلار می‌گرفت.

او در پایان گفت: اگر توانایی یک مدیر کم باشد، این مشکلات نصیب پرسپولیس می‌شود. هر شنونده‌ای که این را می‌شنود، همه اهل تحلیل نیستند و مشکلات اقتصادی هم به قدری زیاد است که اگر کسی بفهمد فلان کار را بکنی، یک سود هم دارد می‌گوید چرا این کار را نمی‌کنی. انقدر نفوذ در همه ابعاد جامعه کردند که فقط دنبال اهداف خودشان هستند. اگر ما این بستر را سالم سازی کنیم، به اینجا نمی‌رسیم.

دیدگاه‌ها