کد خبر : 1696303 | 26 تیر 1399 ساعت 20:35 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

قیمت گذاری یونایتد روی هدف نقل و انتقالاتی اینتر

به نظر می رسد که منچستریونایتد برای فروش دائمی الکسیس سانچز به اینتر مبلغ 20 میلیون یورو را درخواست کرده است.

قیمت گذاری یونایتد روی هدف نقل و انتقالاتی اینتر

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس سانچز بعد از پشت سر گذاشتن چهارفصل فوق‌العاده در آرسنال نهایتاً در تابستان 2018 از این تیم جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. ستاره شیلیایی اما هیچگاه نتوانست روزهای خوبی را در اولدترافورد تجربه کند؛ موضوعی که باعث شد او در نقل و انتقالات تابستانی گذشته با قراردادی قرضی راهی اینتر شود.


الکسیس سانچز در ابتدای حضور خود در نراتزوری نیز نتوانست عملکرد قابل قبولی ارائه دهد و مصدومیت شدید او در اوایل فصل اوضاع را برایش بدتر هم کرد؛ موضوعی که باعث شد شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی او از اینتر در پایان فصل به گوش برسد. با این حال درخشش این بازیکن بعد از پیگیری مجدد بازی ها و ثبت یک گل و پنج پاس گل در هفت بازی باعث شده که حالا نراتزوری برای انتقال دائم این بازیکن به جوزپه مه آتزا علاقه نشان دهد.

 

 

1489308

 

 

حالا و در همین رابطه گاتزتا دلو اسپورت گزارش داده که عملکرد ستاره شیلیایی در بازیهای گذشته کاملاً سران اینتر را قانع کرده و آن ها حالا مذاکرات خود را برای جذب دائمی این بازیکن از منچستریونایتد آغاز کرده‌اند. با این حال این منبع گزارش می‌دهد که شیاطین سرخ با مبلغی کمتر از 20 میلیون یورو راضی به فروش سانچز نخواهند شد.

دیدگاه‌ها