کد خبر : 1717253 | 14 آبان 1399 ساعت 09:00 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر عامل پاس؛ دوباره به صحنه برمی گردد

مشکلات فدراسیون فوتبال و فیفا در تدوین اساسنامه فدراسیون فوتبال حل شده و در ماه دی یا بهمن شاهد برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه در تهران خواهیم بود. شاید هم به صورت غیر حضوری.

مدیر عامل پاس؛ دوباره به صحنه برمی گردد 

به گزارش" ورزش سه"، البته اختلاف جزیی بین فدراسیون فوتبال و فیفا بر سر تعریف ماده یک اساسنامه فدراسیون فوتبال باقی مانده که قرار شد بعد از برگزاری انتخابات این بند از اساسنامه هم اصلاح و در اختیار فیفا قرار گیرد. اما چه کسانی قرار است برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کاندید شوند؟ یکی از مدیرانی که راغب به حضور درانتخابات ریاست فدراسیون فوتبال است کسی نیست جز سردار آجرلو مدیر عامل اسبق باشگاه پاس تهران که در آخرین تجربه مدیریتی فوتبال تیم تراکتور را اداره می کرد. 

 

البته که انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه نامزدهای دیگر هم خواهد داشت. به زودی زمان ثبت نام نامزدهای پست ریاست و اعضای هیات رییسه اعلام خواهد شد. با توجه به اینکه شرایط تقلیل پیدا کرده شاید اینبار شاهد حضور بیشتر نامزدها در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باشیم. یکی از شرایطی که تقلیل پیدا کرده سابقه مدیریت نامزد ریاست فدراسیون فوتبال است که از 10 سال به 4 سال کاهش پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها