کد خبر : 1732436 | 30 دی 1399 ساعت 20:44 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

بحران ادامه دار یوونتوس در آستانه سوپرجام (عکس)

یوونتوس با چند غایب مهم در خط دفاعی پا به دیدار سوپرجام مقابل ناپولی خواهد گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در فصل جاری با سرمربی جدید خود یعنی آندره پیرلو نتایج پر نوسانی کسب کرده و همچون سال های گذشته حداقل در فوتبال ایتالیا اقتدار همیشگی را از خود نشان نداده است؛ موضوعی که نگرانی هواداران بیانکونری را در پی داشته است.

 

یووه ابتدای هفته نیز در دیداری مهم و سرنوشت ساز برابر اینتر با دو گل شکست خورد تا با توجه به پیروزی میلان مقابل کالیاری، فاصله تیم آندره پیرلو با صدر جدول به 10 امتیاز افزایش پیدا کند.

 

در واقع ضعف مهم بیانکونری طی هفته‌های گذشته عملکرد بد خط دفاعی این تیم بوده است؛ اتفاقی که در دیدار مقابل اینتر نیز نمود پیدا کرد. در واقع غیبت بازیکنانی نظیر خوان کوادرادو، ماتیاس دی لیخت، الکس ساندرو و مریح دمیرال دردسرساز شده است.

 

با این حال یوونتوس فردا شب باید در یک دیدار مهم دیگر و در چهارچوب مسابقه سوپر جام ایتالیا به مصاف ناپولی برود. در همین ارتباط لیست این تیم برای مسابقه برابر شاگردان جنارو گتوزو اعلام شد که همچون بازی های قبلی کوادرادو، دی لیخت، ساندرو و دمیرال غایب هستند تا یووه با یک خط دفاع کاملا آشفته و کم مهره پا به این بازی بگذارد؛ همچنین پائولو دیبالا نیز به دلیل مصدومیت این مسابقه را از دست داده است.

 

 

1564167

دیدگاه‌ها