کد خبر : 1734313 | 10 بهمن 1399 ساعت 14:20 | 41.7K بازدید | 4 دیدگاه

ادعای الچرینگیتو

مذاکرات در بن بست کامل؛ال کاپیتانو در آستانه جدایی

جوزپ پدرول، مجری برنامه الچرینگیتو، مدعی شد سرخیو راموس در پایان فصل رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

مذاکرات در بن بست کامل؛ال کاپیتانو در آستانه جدایی

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس در ماه مارس 35 ساله خواهد شد. کاپیتان رئال مادرید طی ماه‌های گذشته مذاکرات زیادی را با این باشگاه برای تمدید قرارداد انجام داده اما اکنون به نظر می رسد که امید برای رسیدن به توافق در کمرنگ ترین حالت خود قرار دارد.

 

 

1567178

 

 

در همین ارتباط جوزپ پدرول، مجری برنامه معروف الچرینگیتو ادعای قابل توجهی را مطرح کرده و می گوید: "رئال مادرید پیش از این به او پیشنهاد داده است؛ جایی که فلورنتینو پرز در هتل پیشنهاد خود را به او ارائه داد. او از سرخیو راموس درخواست کرد 10 درصد حقوق خود را کاهش دهد؛ همان چیزی که از بازیکنان دیگر نیز درخواست کرده بود و ستاره هایی نظیر مارتین اودگارد و لوکا یوویچ آن را قبول کرده بودند. این اما در مورد سرخیو راموس صدق نمی کند چرا که او راضی نیست 10 درصد دستمزدش را کاهش دهد."

 

پدرول اضافه کرد: " مادرید به او پیشنهاد داد و تلاش کرد تا حقوقش را کاهش دهد. با این حال راموس هرگز قصد ندارد با آن موافقت کند. با این وجود رئال مادرید به او پیشنهاد داد بدون اینکه 10 درصد حقوقش را کم کند یک ساله تمدید کند. اما کاپیتان رئال مادرید به دنبال کم نشدن حقوق و در عین حال تمدید قرارداد دو ساله است. راموس از آن زمان هیچ جوابی نداده است. او نباید دیگر منتظر تماس فلورنتینو پرز باشد. اگر راموس می‌خواهد بماند، او باید تماس بگیرد و بگوید که پیشنهاد را قبول کرده است.

 

 

1567177

 

 

تقریباً طی یک ماه گذشته در مادرید این تصور به وجود آمده که راموس در 30 ژانویه از رئال مادرید جدا خواهد شد."

دیدگاه‌ها