کد خبر : 1400936 | 16 اسفند 1395 ساعت 11:21 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

نظری افشار: از میرزاجانپور خواستم مودب باشد

بازیکن تیم والیبال پیکان تهران گفت‌: با میرزاجانپور درگیری نداشتم و من فقط از او خواستم مودب باشد و توهین نکند.

نظری افشار: از میرزاجانپور خواستم مودب باشد

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد نظری افشار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره صعود پیکان به فینال لیگ برتر والیبال اظهار کرد: بازی نیمه نهایی سختی را پشت سرگذاشتیم و سه بازی پرفشار را با شهرداری ارومیه انجام دادیم. فشار و استرس خیلی زیاد بود و ما به نوعی محکوم به بردن بودیم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و نفرات قدرتمندی را در تیم داریم و باید نهایت استفاده را از آن ها می بردیم.

 

او ادامه‌ داد: بازیکنان شهرداری ارومیه خیلی خوب کار کردند و ما را به زحمت انداختند. در بعضی از امتیازها که به مشکل خوردیم دچار استرس شدیم ، اما در نهایت بازی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم.

 

نظری افشار درباره درگیری زیر تورش با میرزاجانپور گفت‌: درگیری خاصی نبود و او از من کوچک‌تر است. از این بازیکن خواهش کردم که مودب باشد و به کسی توهین نکند. اگر اسپک زده و دفاع شده است باید احترام بازیکن قدیمی به مانند مصطفی‌وند را نگه دارد. چرا روبروی او می ایستد؟ اگر مشکلی هم هست به احترام بزرگتر بودنش خویشتن داری کند. من فقط به او گفتم زشت است و ساکت باش.

 

بازیکن تیم والیبال پیکان درباره دیدار فینال برابر بانک سرمایه نیز گفت‌:  بانک سرمایه یکی از قدرت های لیگ ماست و زودتر از پیکان راهی فینال شد. این تیم شرایط خوبی دارد و 90 درصد بازیکنان تیم ملی در این تیم بازی می‌کنند.

 

او در پایان گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم. از خوان اول رد شدیم و باید یک ریکاوری خوبی برای فینال انجام بدهیم و با برنامه خوب به دیدار بانک سرمایه برویم.

دیدگاه‌ها