کد خبر : 1419257 | 10 خرداد 1396 ساعت 11:53 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

شیرجه‌های بی‌سرانجام در محوطه جریمه لخویا

تلاش های دو مهاجم پرسپولیس در محوطه جریمه لخویا برای گرفتن پنالتی از داور فایده ای نداشت.

به گزارش "ورزش‌سه"، پرسپولیس در دیدار حساس دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل لخویا عملکردی خوب را ارائه کرد و در نهایت با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا جواز حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا را به دست آورد. پرسپولیسی ها در مسابقه شب گذشته نمایش منطقی را برای حصول نتیجه ارائه دادند و برنامه های کادرفنی را به خوبی در زمین اجرا کردند. اگر چه این تیم در گل کردن برخی موقعیت ها ناکام ماند.

 

1202461


مساله ای که در بازی دیشب به چشم آمد تلاش مهدی طارمی و علی علیپور برای گرفتن پنالتی از داور چینی مسابقه بود. طارمی که روی تک گل مسابقه تاثیر گذار بود، در طول بازی با لخویا چندین بار خود را در محوطه جریمه روی زمین انداخت اما داور در این صحنه ها اعتقادی به پنالتی نداشت. حتی در یکی از صحنه ها خطای هند مهدی طارمی را نیز اعلام کرد.

 

1202464


علی علیپور نیز از زمانی که در نیمه دوم به زمین آمد، مشخص بود بدش نمی آید با سبک خاص بازی اش که متکی به فرارهای سریع به داخل محوطه جریمه است از داور پنالتی بگیرد. او یکبار هم در برخورد با دروازه بان لخویا سرنگون شد اما در این صحنه ها نیز داور رای به اعلام پنالتی به سود پرسپولیس نداد. علیپور در بازی های گذشته لیگ قهرمانان نیز برای پرسپولیس دو پنالتی گرفته بود و یک بار نیز داور خطای مسلم روی او را در بازی با الریان نادیده گرفت.

 

1202463

 

1202462

دیدگاه‌ها