کد خبر : 1643043 | 21 مهر 1398 ساعت 09:44 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

قدرشناسی به سبک سردار آزمون (عکس)

سردار آزمون دیروز در حاشیه تمرین تیم ملی جوانان دقایقی با اکبر محمدی و خطیب مربیان خود در تیم ملی جوانان صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این حضور دقایق زیادی طول کشید و سردار در گپ و گفتگو با مربیان خود در تیم ملی جوانان خاطرات گذشته را زنده کرد. سردار آزمون در تیم ملی جوانان چهره شد و بعد از آن اگر چه به عضویت تیم سپاهان در آمد اما هیچ گاه درلیگ برتر فرصت هنرنمایی پیدا نکرد بطوریکه به یکباره راهی فوتبال روسیه شد و بعد از آن با دعوت از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی همه نگاه ها را متوجه خود کرد.

 

او بارها در صفحه شخصی از حضور در تیم ملی جوانان به عنوان دوارن طلایی خود در فوتبال ایران یاد کرد و هم چنین از نظر فنی احترام خاصی برای اکبر محمدی سرمربی وقت تیم ملی جوانان قایل است و می گوید این مربی نقش چشمگیری در شکل گیری فوتبال او داشته است. اکبر محمدی در حال حاضر رییس کمیته جوانان است و دیروز به همین بهانه بر سر تمرین تیم ملی جوانان حاضر شد.

 

سردار در حاشیه این تمرین با خطیب یکی از دستیاران اکبر محمدی درتیم ملی جوانان هم دقایقی صحبت کرد. مربی ای که اکنون هم در کادر فنی تیم ملی جوانان حضور دارد. و در نهایت به همراه کادر فنی تیم ملی جوانان عکسی به یادگار گرفت. جالب اینکه با حضور سردار آزمون در تیم ملی جوانان بازیکنان این تیم هم به نزد او آمدند و با او خوش و بش کردند.  

 

تیم ملی جوانان با هدایت سیروس پورموسوی برای حضور در بازی های مقدماتی جام ملت ها آماده می شود و 15-17و17 آبانماه سال جاری در استادیوم پاس به ترتیب با تیم های قرقیزستان، نپال و امارات بازی خواهد کرد و هر سه بازی در ساعت 18:15 برگزار می شود. تیم ملی جوانان هم چنین فردا در مسابقه دوستانه ای در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی با تیم پارس جنوبی مسابقه می دهد.

 

1442728

دیدگاه‌ها