کد خبر : 1717422 | 15 آبان 1399 ساعت 01:24 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 3 - 0 رن؛ آبی ها در اروپا بی رحمند

چلسی با ارائه نمایشی درخشان با سه گل رن را مغلوب کرد.

چلسی 3 - 0 رن؛ آبی ها در اروپا بی رحمند


به گزارش "ورزش سه"، چلسی که هفته گذشته در لیگ قهرمانان موفق شد در روسیه با چهار گل برابر کراسنودار به برتری دست یابد، امشب نیز در خانه برابر رن درخشان ظاهر شد و توانست با سه گل این تیم را شکست دهد.

 

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بود که می توانست با ضربه حکیم زیاش به گل اول نیز دست یابد، اما ضربه والی این بازیکن از بالای دروازه رن به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه هشت بود که چلسی به گل اول رسید. تیمو ورنر در محوطه جریمه رن متوقف شد و خود این بازیکن توانست از روی نقطه پنالتی دروازه رن را باز کند.

 

1541182

 

در اواسط نیمه اول بود که رن روی یک موقعیت ایستگاهی می توانست توسط بوریگاد به گل تساوی دست یابد، اما خروج به موقع مندی مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

در دقیقه 40 و با اخراج دالبرت، چلسی باز هم صاحب یک ضربه پنالتی شد که تیمو ورنر دوباره توانست توپ را وارد دروازه رن کند. در دقایق باقیمانده نیمه نخست اتفاق خاصی رخ نداد و چلسی با برتری 0-2 راهی رختکن شد.

 

1541183

 

چلسی نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50 بود که به گل سوم هم دست یافت. ارسال جیمز از سمت راست با ضربه دقیق تامی آبراهام در مقابل دروازه همراه بود و چلسی باز هم به گل رسید.

 

در دقیقه 66 بود که چلسی دوباره با ارسال جیمز از سمت راست فرصت خوبی برای زدن گل سوم داشت، اما حضور به موقع داسیلوا مانع گلزنی تیمو ورنر شد. دقایقی بعد این حکیم زیاش بود که فرصت خوبی برای گلزنی اولیویه ژیرو فراهم کرد، اما ضربه این مهاجم فرانسوی با عکس العمل گومیس همراه بود.

 

در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی نتیجه ای نداشت و چلسی موفق شد با سه گل رن را شکست دهد.

دیدگاه‌ها