کد خبر : 1730023 | 18 دی 1399 ساعت 13:00 | 75.5K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه به لحظه با ثبت‌نام نامزدهای فدراسیون

روزهای شلوغ ساختمانی که نمی‌خواهد حراج شود!

ثبت نام از کاندیداهای ریاست و پست های دیگر فدراسیون فوتبال از دیروز وارد فاز تازه ای شده و هرچه جلوتر می رویم، هیجان به اوج خودش می رسد.

 روزهای شلوغ ساختمانی که نمی‌خواهد حراج شود!

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ماه ها انتظار با تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال، قرار است انتخابات این فدراسیون اوایل اسفند ماه برگزار شود و به همین خاطر پروسه نام نویسی از نامزدها برای پست های ریاست، نایب رییسی ، هیات رییسه و ... چند روزی است آغاز شده است. با اینکه ثبت نام از روز 14 دیماه آغاز شد اما دیروز افراد مطرح برای پست ریاست وارد عمل شدند و این مساله طی امروز و روزهای آینده ادامه خواهد داشت. 


کاندیداهای شرکت در انتخابات فدراسیون تا 20 دیماه فرصت ثبت نام دارند. آنها ابتدا باید به صورت اینترنتی نام خود را ثبت کنند و بعد اصل مدارک خود را تحویل دبیرخانه فدراسیون فوتبال بدهند. 


بدون تردید مهم ترین پست در فدراسیون فوتبال پست ریاست است که تاکنون تنها شهاب الدین عزیزی خادم  برای آن ثبت نام کرده است. عزیزی خادم عضو سابق هیات رییسه فدراسیون است و دیروز با 5 امضا توانست نام خود را در دفتر نامزدهای ریاست ثبت کند.در عین حال گفته می‌شد که حیدربهاروند هم که با عزیزی ‌خادم ائتلاف خواهد کرد وارد میدان شده اما این خبر هنوز تایید نشده است.

 

 

1261364

 

 


موضوع مهم درباره عزیزی خادم و بهاروند ائتلاف آنها است. از آنجایی که هر کاندیدا باید نایب رییس اول و دبیر کل پیشنهادی اش را هم ارائه کند، گفته می شود عزیزی خادم، بهاروند را به عنوان نایب رییس اول پیشنهاد کرده و بهاروند هم نام عزیزی خادم را در پست نایب رییس قرار داده است. اتفاقی که به خوبی همکاری این دو نفر را در انتخابات نشان خواهد داد.


برای پست های هیات رییسه فدراسیون فوتبال هم تاکنون چهره های سرشناسی وارد عمل شدند و به نظر می رسد طی روزهای آینده هم این اتفاق تکرار شود. حتی خیلی‌ از چهره‌های سرشناس که احتمال می‌رود برای کرسی ریاست و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نام‌نویسی کنند، احتمالا در روزهای پایانی یعنی جمعه و شنبه پا پیش می‌گذارند و آماده رقابت در این رویداد بزرگ خواهند شد.


در پست ریاست فدراسیون فوتبال البته تعداد کاندیداها قطعا بیشتر خواهد شد. طی روزهای گذشته علی کریمی اسطوره فوتبال ایران اعلام کرده بود که برای ریاست فدراسیون وارد گود می شود که او هنوز مدارکش را ارائه نکرده است. از طرف دیگر مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق باشگاه های تراکتور و پاس تهران دیگر گزینه ای است که قصد کرده وارد کارزار انتخابات شود. آجورلو در گذشته یکبار رقابت را به مهدی تاج برای انتخابات فدراسیون باخته بود و حالا تصمیم گرفته وارد عمل شود و دوباره شانسش را برای این پست امتحان کند.


کیومرث هاشمی رییس سابق سازمان تربیت بدنی که در فدراسیون فوتبال هم دوره ای به عنوان سرپرست حضور داشت هم دیگر کاندیدای احتمالی فدراسیون فوتبال است. درباره هاشمی گفته می شود ائتلاف او با مهدی محمدنبی دبیرکل کنونی فدراسیون فوتبال است و احتمالا یکی از آنها وارد انتخابات خواهد شد. 


در بخش هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز تاکنون افراد مطرحی ثبت نام کردند. افرادی مثل محمدرضا ساکت، میرشاد ماجدی، صادق درودگر، خداداد افشاریان، احمدرضا براتی، حسن کامرانی‌فر، علیرضا رحیمی ، محمد آخوندی، ابراهیم شکوری، محسن ترکی، حمیدرضا مهرعلی، مسعود مرادی  و ...که وارد گود شده اند و این رویه ادامه هم خواهد داشت. تعدادی از مدیران باشگاه های لیگ برتری و لیگ یکی قصد دارند در این بخش ورود کنند و از طرف دیگر برخی نیز هنوز حرفی نزدند اما در پشت پرده اقداماتی را انجام داده اند.

 

 

 


در بخش‌های هیات‌های فوتبال و کارشناس هیات رئیسه نیز بیش از ۱۰ نفر اعلام آمادگی کرده‌اند.


رئیس فدراسیون، نواب رئیس اول، دوم و سوم (بانوان)، دو نماینده باشگاه‌ها، دو نماینده هیات‌های فوتبال و سه کارشناس ترکیب یازده نفره هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را کامل می‌کنند. طبق قانون نامزدهای کرسی ریاست، باید سه نواب رئیس خود را هم معرفی کنند.در روز مجمع، بعد از انتخاب رئیس، درباره نامزدهای پیشنهادی از سوی رئیس جدید رای گیری می‌شود.


کاندیداهای احراز پست های مدیریتی در فدراسیون فوتبال برای شرکت در انتخابات تا روز شنبه فرصت ثبت نام دارند. بر این اساس احتمالا طی روز های جمعه و شنبه شاهد حضور افراد مشهورتر بیشتری در فدراسیون برای تحویل مدارک خواهیم بود.

 


اسامی برخی از افراد نامداری که تاکنون ثبت نام قطعی کرده‌اند به این شرح است:


 

ریاست:
شهاب‌الدین عزیزی خادم 

 


نایب‌رئیس اول:
حیدر بهار‌وند

 

نایب رئیس دوم:
-

 

نایب رئیس سوم (بانوان)
شهره موسوی

 

نماینده هیات‌ها:
خداداد افشاریان، طهمورث حیدری

 

نماینده باشگاه‌ها:
محمدرضا ساکت

اکبر محمدی

 

کارشناس هیات رییسه:
مسعود مرادی، داود رفعتی، علیرضا رحیمی،‌ حمیدرضا مهرعلی، صادق دوردگر، میرشاد ماجدی، احمدرضا براتی، حسن کامرانی‌فر و محسن ترکی

دیدگاه‌ها