کد خبر : 1765386 | 11 تیر 1400 ساعت 14:17 | 15.3K بازدید | 2 دیدگاه

مربی لبنان: درپی تکرار عملکرد سابقمان مقابل ایرانیم

سرمربی تیم ملی لبنان گفت که آنها از حضور مقابل ایران و کره جنوبی در مراحل قبلی مقدماتی جام جهانی، خاطره خوبی دارند.

مربی لبنان: درپی تکرار عملکرد سابقمان مقابل ایرانیم

به گزارش "ورزش سه"، انصراف کره شمالی از حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی، این فرصت را در اختیار لبنان قرار داد تا با حذف نتایج کره ای ها، آنها بتوانند با قرار گرفتن در میان تیم های برتر دوم گروه های هشت گانه، راهی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی شوند.


پس از انجام مراسم قرعه کشی مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی، لبنان به همراه ایران، کره جنوبی، سوریه، عراق و امارات در گروه نخست قرار گرفت. جمال طاها سرمربی تیم ملی لبنان عنوان کرد که قرعه کشی مرحله مقدماتی و پایانی مقدماتی جام جهانی متعادل و قابل قبول است و علت این امر نیز، تقسیم شدن تیم ها در 6 سید مختلف بوده است.


طاها در گفتگو با رسانه ها گفت: من قرعه کشی را متوازن می بینم و این به دلیل تقسیم تیم ها به 6 سطح است که کار قابل قبولی است. همه تیم ها برای یک عملکرد عالی تلاش می کنند و ما هم در تیم ملی لبنان واجب و لازم است تا عملکرد خوبی داشته باشیم و با نتایج قابل قبولی از این مسابقات خارج شویم.


وی ادامه داد: ما باید در این بازی ها تلاش کنیم، به خصوص در مصاف با تیم های کره جنوبی و ایران و بر ما واجب است تا عملکرد سابقمان مقابل این دو تیم را تکرار کنیم و از دو فاکتور میزبانی و هواداران استفاده کنیم.


مربی تیم ملی لبنان اظهار داشت که سایر تیم های گروه مانند عراق، سوریه و امارات دارای شخصیت و تجربه هستند که این امر باعث می شود آنها در این گروه وارد یک رقابت مهم شوند.


او ضمن تأکید بر لزوم استفاده از مدت زمان باقی مانده برای بالا بردن آمادگی تیمش در این رقابت ها، از تلاش برای خوشحال کردن هواداران و مردم لبنان همچون مرحله قبلی این مسابقات که آنها بعد از کره جنوبی در رده دوم گروه هشتم قرار گرفتند، خبر داد.

دیدگاه‌ها