کد خبر : 1799516 | 30 آذر 1400 ساعت 10:42 | 21K بازدید | 17 دیدگاه

کمک رونالدو به قربانیان آتش‌فشان پالما (عکس)

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، با حراج پیراهنش برای کمک به قربانیان آتش‌فشان پالما اقدام کرد.

کمک رونالدو به قربانیان آتش‌فشان پالما (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،  پس از فوران آتش فشان کامبره بیش از 3000 ساختمان ویران شده و هفت هزار نفر مجبور به ترک خانه‌هایشان در جزایر قناری شدند.

رونالدو با امضا کردن یکی از پیراهن‌های شماره هفت خود در تیم ملی پرتغال ، پیامی در حمایت از این قربانیان منتشر کرد و این پیراهن را نیز به حراج گذاشت تا تمام سود حاصل از فروش آن را به این قربانیان اهدا کند.

این مهاجم یونایتد در این باره گفت:« حتی قدرت آتش‌فشان هم نمی‌تواند با پالما رقابت کند. تمام حمایتم را از این جزیره زیبا اعلام می‌کنم.»

 

1676007

 

ارائه پیشنهاد برای خرید این پیراهن متعلق به رونالدو در شب کریسمس آغاز خواهد شد و در تاریخ شش ژانویه به پایان می‌رسد و کادناسر اعلام کرده که تمامی مبلغ جمع‌آوری شده به قربانیان تعلق خواهد گرفت.

رونالدو در ابتدای شیوع ویروس کرونا مبلغی در حدود 850 هزار پوند به بیمارستان‌های پرتغال کمک کرده بود و این آخرین اقدام خیرخواهانه برای کمک به افراد آسیب دیده است.

این آتش‌فشان در جزیره پالما پیش از این هرگز در این مدت زمان طولانی به فعالیت و فورانش ادامه نداده بود اما گفته می‌شود که این آتش‎فشان در روزهای اخیر آرام‌تر شده و به نظر می‌رسد که به زودی به فعالیتش پایان دهد تا مردم این جزیره بتوانند بار دیگر به آنجا برگردند.

رونالدو در روزهای اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا در اردوی یونایتد و به تعویق افتادن بازی‌های این تیم در هیچ دیداری به میدان نرفته و در انتظار بهبود شرایط و بازگشت به رقابت‌های لیگ برتر است.

دیدگاه‌ها