کد خبر : 1800270 | 04 دی 1400 ساعت 10:53 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

ماه حساس آغاز شد، جانشین علی نژاد مشخص نیست

صندلی معاونت قهرمانی وزارت همچنان خالی!

با اینکه در دی ماه انتخابات چند فدراسیون قرار است به صورت متوالی برگزار شود، همچنان وضعیت معاونت قهرمانی وزارت ورزش مشخص نیست.

صندلی معاونت قهرمانی وزارت همچنان خالی!

به گزارش "ورزش سه"، 20 آذرماه بود که مهدی علی نژاد استعفای خود از معاونت قهرمانی وزارت ورزش را به حمید سجادی تقدیم کرد. طی دو هفته اخیر شایعات زیادی مبنی بر انتخاب جانشین او مطرح شده، اما همچنان این صندلی مهم و کلیدی وزارتخانه بلاتکلیف است.


در دو هفته اخیر نام های زیادی برای رسیدن به این صندلی مطرح شده اند، اما همچنان سجادی تصمیم نهایی را در خصوص معاون قهرمانی خود که مستقیما در بخش فدراسیون ها دخالت دارد، نگرفته است. 


این بلاتکلیفی در حالی رخ داده که در دی ماه انتخابات 5، 6 فدراسیون برگزار خواهد شد و حضور معاونت قهرمانی در انتخابات فدراسیون به عنوان رییس مجمع لازم است.


با این حال گویا فعلا سجادی وظایف معاونت قهرمانی را به علی رغبتی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش سپرده تا وضعیت این صندلی مشخص شود.


باید دید بالاخره وزیر ورزش از چه فردی برای نشستن روی صندلی معاونت قهرمانی وزارت ورزش استفاده می کند؛ کسی که هم باید با مدیران باشگاههای استقلال و پرسپولیس و هم فدراسیون ها در ارتباط مستقیم باشد.

دیدگاه‌ها