کد خبر : 1807701 | 10 بهمن 1400 ساعت 21:24 | 36.8K بازدید | 2 دیدگاه

کریستین ویری:

آلگری با این خرید دیگر بهانه ندارد!

کریستین ویری، مهاجم سابق یوونتوس مدعی شد وقت عملکرد درخشان از سوی این تیم فرا رسیده است.

آلگری با این خرید دیگر بهانه ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در فصل تابستان سال گذشته کریستیانو رونالدو را از دست داده، در ژانویه دست به خرید بزرگی زده و دوسان ولاهوویچ، ستاره صربستانی و بهترین گلزن لیگ ایتالیا در یک سال اخیر را جذب کرد. حالا کریستین ویری، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا تاکید کرد مکس آلگری، سرمربی یوونتوس پس از جذب دوسان ولاهوویچ هیچ بهانه ای برای عدم نتیجه گیری و ارائه نمایش هایی تماشایی ندارد.

 

کریستین ویری گفت: "دوسان ولاهوویچ یکی از مهم ترین تیم های جهان را انتخاب کرده است. حالا آلگری باید بازیکنان یوونتوس را به نمایشی خوب وادار کند، زیرا این سبک بازی که تا الان و در فصل جاری توسط بیانکونری نشان داده شده، قابل قبول نیست.

 

1675891

 

مردم اغلب از آندره آنیلی انتقاد می کنند، اما دو سال پیش او بهترین مدافع جهان یعنی ماتیس دی لیخت را به خدمت گرفت. سال گذشته او فدریکو کیه زا را با رقم هنگفتی جذب کرد و حالا نیز 75 میلیون یورو برای انتقال دوسان ولاهوویچ پرداخت کرده است. این اسامی بازیکنان جوان ولی قدرتمندی هستند که آماده درخشش خواهند بود. یوونتوس باید برای کسب پیروزی و متقاعد کردن هواداران بازی کند.

 

آلوارو موراتا بازیکن بزرگی است و من می توانم به شما تضمین بدهم، اما چه تیمی او را می خواهد؟ بارسلونای ژاوی. حالا باید ببینیم که آیا آلگری می تواند مربی این تیم باشد یا خیر. یوونتوس نمی تواند دو یا سه سال صبر کند تا برای اسکودتو مبارزه کند. بهانه گیری کافی است و شرایط نباید به این شکل پیش برود."

دیدگاه‌ها