کد خبر : 1811812 | 02 اسفند 1400 ساعت 12:59 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

از اقدامات مثبت مدیرعامل جدید شوکه شدیم

کاپیتان پیکان: حالا که به اینجا رسیدیم، باید آسیایی شویم

کاپیتان تیم پیکان تهران می گوید کمتر مربی ای در لیگ برتر وجود دارد که مثل مجتبی حسینی جسارت استفاده از جوانان را داشته باشد.

کاپیتان پیکان: حالا که به اینجا رسیدیم، باید آسیایی شویم

ابراهیم صالحی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره دیدار گذشته تیمش با ذوب‌آهن اصفهان که همراه با برد دو بر صفر خودروسازان بود، عنوان کرد: بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داشتیم. 4 بازیکن اصلی را در اختیار نداشتیم و سرمربی مان آقای حسینی هم محروم بود. از سوی دیگر ذوب‌آهن تحت فشار بود و می‌خواست پیروز شود. خداراشکر با انجام بازی منطقی و با برنامه مناسب توانستیم پیروز شویم و با لطف خدا 3 امتیاز را مال خود کردیم.
او درباره حواشی‌ای که بعد از بازی میان دو تیم پیش آمد، گفت: من دوست ندارم درباره داوری حرف بزنم اما فکر می‌کنم جذابیت فوتبال به همین حواشی است. با این حال فوتبال برد و باخت دارد. تیم ذوب‌آهن هم خوب بازی کرد اما روز خوب ما بود و توانستیم پیروز شویم. طبیعی است که تیم حریف از شکست ناراحت باشد. با این حال هرچه بود تمام شد و دیگر نمی‌خواهیم در این خصوص حرفی بزنیم. تمرکزمان روی بازی با تراکتور است و انشاالله بتوانیم 3 امتیاز این مسابقه را نیز بگیریم.
کاپیتان پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا تیمش می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد، گفت: قبل از هرچیز فراموش نکنید که تیم ما یک تیم کاملا جوان است. اکثر نفرات ما را بازیکنان زیر 23 سال تشکیل می‌دهند. بازیکنانی که قبل از شروع فصل شاید کسی آنها را نمی‌شناخت. اگر هزینه تیم ما را با تیم های هم رده و پایینی‌مان مقایسه کنید، می بینید که ما اصلا نباید اینجای جدول باشیم. اما خوشبختانه با تلاش های کادرفنی و بازیکنان و حمایت های مدیریت باشگاه توانسته ایم نتایج خوبی بگیریم و حالا که تا اینجا رسیدیم سعی می‌کنیم به روندمان ادامه بدهیم. قطعا هدف گذاری ما کسب سهمیه آسیایی نبوده و نیست اما برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد.

 

1693293


صالحی با اشاره به اعتماد مجتبی حسینی به بازیکنان جوان در لیگ برتر بیان کرد: من فکر می‌کنم کمتر مربی ای در ایران پیدا شود که اینقدر جسارت داشته باشد و به بازیکنان جوان فرصت بدهد. شما ببینید که شاکله اصلی کدام تیم درلیگ، جوانان 20، 21 ساله هستند. از همه مهم تر اینکه اعتماد به این جوانان نتیجه هم بدهد و شما خوب نتیجه بگیرید. همه ما از کار کردن با آقای حسینی حس خوبی داریم و انشاالله همدلی ایجاد شده در تیم که از تفکرات سالم و سازنده ایشان نشات گرفته در آینده هم نتیجه بدهد و روزهای خوبمان را ادامه بدهیم.
او درباره تاثیر تغییرات مدیریتی در باشگاه پیکان روی تیم فوتبال گفت: واقعا جا دارد از آقای عطابخش مدیرعامل جدید باشگاه تشکر کنم. من این همه سال فوتبال بازی کردم و واقعا ندیده بودم که یک مدیرعامل با حضورش در یک باشگاه چنین انقلابی ایجاد کند. همه ما از تغییرات مثبت ایجاد شده در باشگاه شوکه شدیم. ایشان همه جا همراه تیم های مختلف باشگاه است. ما کمبودهای زیادی در باشگاه پیکان داشتیم که آقای عطابخش در فاصله 3 ، 4 روز از حضورش بیش از 90 درصد این مشکلات را رفع کرد. واقعا از ایشان و همچنین مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو آقای خطیبی بابت زحمات شان تشکر می‌کنم و انشاالله بتوانیم با نتایج خوب جواب زحمات شان را بدهیم. 
صالحی در پایان درباره بازی با تراکتور افزود: بازی سختی داریم اما برای حفظ شرایط خوب خود باید بتوانیم 3 امتیاز این بازی را به دست آوریم. تلاش ما این است که در جدول بازهم بالاتر برویم و برای این منظور نیاز به کسب پیروزی داریم. انشاالله بدشانس نباشیم و به هدفی که داریم دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها