کد خبر : 1815949 | 27 اسفند 1400 ساعت 18:26 | 34.7K بازدید | 14 دیدگاه

نیمکت پرسپولیس؛ اسلحه پنهان و استفاده دیرهنگام!

۹ بازیکن نیمکت نشین پرسپولیس بازیکنانی بودند که احتمالا شایستگی حضور در ترکیب اصلی را هم داشتند.

نیمکت پرسپولیس؛ اسلحه پنهان و استفاده دیرهنگام!

به گزارش ورزش سه، تساوی پرسپولیس برابر استقلال در حالی رقم خورد که تا دقیقه ۷۷ یحیی گل‌محمدی هیچ تعویضی انجام نداد و در این لحظه میلاد سرلک جای خود را به کمال کامیابی‌نیا داد. در ادامه پاکدل، سیدجلال، عبدی و عالیشاه نیز وارد زمین شدند.

این در حالی است که از اواسط نیمه دوم به نظر می‌رسید که بازیکنان پرسپولیس با رویکرد تدافعی در زمین حضور دارند و حتی در بعضی موارد با ارسال‌های بلند، توپ را در حالی به زمین استقلال می‌فرستادند که هیچ بازیکن سرخپوشی در زمین حریف حضور نداشت.

در همین شرایط از دست دادن یک موقعیت از سوی سعید آقایی و شوت او به آسمان با مصدومیت این بازیکن همراه شد تا پرسپولیس مدافع چپ خود در این بازی را از دست بدهد. تصور می‌شد با آسیب دیدگی او یا حتی پیش‌تر یحیی تصمیم به استفاده از علی شجاعی چپ پا یا وحید امیری در این پست بگیرد اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت جای خالی این بازیکن مصدوم که برای مداوا در خارج از میدان حضور داشت، نتیجه را تغییر داد.

نکته مهم اینکه نیمکت نشینی وحدت حنانوف و سیدجلال هم باتوجه به نمایش‌های اخیر آنها تعجب برانگیز بود که البته شاید تردید در مورد امادگی سیدجلال و تجربه حنانوف باعث این تصمیم شد.

با این حال و باتوجه به نمایش‌های مطلوب علی شجاعی در سمت چپ شاید علامت سوال اصلی در مورد او باشد که حتی پس از گل استقلال هم فرصتی برای نمایش توانایی اش پیدا نکرد.

حالا با بازگشت سیامک نعمتی یحیی باید از بین او و ۹ بازیکن نیمکت نشین یکی را خط بزند که کار دشواری خواهد بود.

در نشست خبری پس از بازی هم در مورد تعویض دیرهنگام از حمید مطهری سوال شد که او گفت باتوجه به ریتم بازی آنها در حال کنترل حریف بودند و وقتی استقلال استراتژی اش را تغییر داد، کادرفنی پرسپولیس هم تصمیم به تعویض گرفت؛ استدلالی که چندان مورد قبول گروه‌های هواداری پرسپولیس نیست.

1699572

دیدگاه‌ها