کد خبر : 1825269 | 30 اردیبهشت 1401 ساعت 00:59 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

کادری که ستاره سپاهان آن را بست؛

بچه‌های سروش دومی پرسپولیس را گرفتند!

برای بچه‌های دوربین به دست اصفهانی بازی‌های سپاهان در نور خوب ورزشگاه نقش‌جهان یک فرصت ویژه برای خودنمایی است.

به گزارش "ورزش‌سه"، اینکه سپاهان امسال تیمی پرستاره و باشخصیت را در بازی‌های خانگی به میدان می‌فرستد، فرصت مناسبی برای آنهاست که هنر خود را در پشت لنزهای دوربین نشان بدهند و عکس‌هایی را در حافظه تاریخی فوتبال ایران به یادگار بگذارند.
این تصویر برگزیده پیروزی پرگل و قاطع سپاهان مقابل شهرخودرو در ورزشگاه نقش‌جهان از محمد امیرحسینی است. جایی که سروش رفیعی سر دو گلزن سپاهان محمد کریمی و میلاد جهانی را در دست گرفته؛ انگار که دو فرزند خود را برای این قاب دوربین روی صحنه جابجا می‌کند. 

1714857
سپاهانی‌ها روزی خوش و بی‌دردسری را مقابل حریف مشهدی پشت سر گذاشتند و تنها نقطه تاریک نمایش امروزشان مصدومیت محمدرضا حسینی ستاره شیرازی‌شان بود.
البته محرم نویدکیا همچنان آنقدر یار خوب دارد که برای دو بازی باقی‌مانده آنها را به مصاف فولاد و آلومینیوم بفرستد. آنها که فعلا با توجه به نیمه تمام ماندن بازی پرسپولیس رتبه دومی را هم به دست آورده‌‍اند، دوست ندارند این سکو را از دست بدهند. اگرچه کارشان سخت و دشوار خواهد بود، اما شاید همانطور که خبرنگاران امروز در نشست خبری به محرم نویدکیا گفتند، بعد از استعفای او موفقیت‌های سپاهان ادامه‌‎دار خواهد بود.
عکس از محمد امیرحسینی

دیدگاه‌ها