کد خبر : 1839008 | 27 مرداد 1401 ساعت 17:40 | 8.2K بازدید | 6 دیدگاه

این دو مدیر بایرن شبیه شرلوک هلمز و واتسون هستند

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، از حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی و مارکو نپه، مدیر فنی این باشگاه تقدیر و آنها را شرلوک هلمز و دکتر واتسون بازار نقل و انتقالات توصیف کرد.

این دو مدیر بایرن شبیه شرلوک هلمز و واتسون هستند

به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها در این تابستان در بازار نقل و انتقالات بسیار فعال بودند و خریدهای قابل توجهی انجام دادند که مهمترین آنها ماتیس دی‌لیخت و سادیو مانه بود. 
صالح‌حمیدزیچ و نپه نقش اصلی را در استراتژی نقل و انتقالاتی بایرن داشتند و هاینر معتقد است که توانایی این دو در تشخیص بازیکن مناسب برای تیم، آنها را به شخصیت های معروف کتاب‌های سر آرتور کانن دویل شبیه کرده است.

1736309

او به آبند زایتونگ گفت:" صالح حمیدزیج یک بایرنی تمام عیار است و همیشه تمام تلاشش را برای باشگاه می‌کند و همه ما این را می‌دانیم. وقتی برای مثال شور و حرارت او را در انتقال مانه می بینید؛ واقعا کار او جالب است. 

تقریبا می توانید بگویید که این دو مثل شرلوک هلمز و دکتر واتسون هستند که همیشه همه چیز را زیر نظر دارند و بهترین تصمیم را می گیرند. 
مارکو تحلیل می کند، حسن تجربه بسیار زیادی در این صنعت و ارتباط با بازیکنان دارد. او می داند شرایط یک رختکن چطور است و بازیکن بودن چه شرایطی دارد."

1736310

هاینر همچنین تایید کرد که او و الیور کان، نایب رئیس باشگاه نیز در مشخص کردن استراتژی باشگاه نقش داشته‌اند:" امسال ما به شیوه ای طولانی مدت و ساختارمند سیاست های نقل و انتقالاتی را مشخص کردیم. ما چند ماه قبل جلسه ای داشتیم و کارهایی که باید انجام بدهیم؛ تجزیه و تحلیل کردیم و اینکه چه بازیکنانی در بازار قابل خرید هستند. در یکی دو فصل گذشته، ما بازیکنانی را با اقداماتی عجولانه در آخرین روزهای بازار نقل و انتقالات به خدمت گرفتیم. این چیزی بود که باید تغییر می کرد.
الیور به‌عنوان نایب رئیس، بسیاری از اقدامات را پیش می برد. حسن تلاش زیادی برای به ثمر رسیدن نقل و انتقالات می کند و من هم تجربه ام را از دوران حرفه ای طولانی ام به این باشگاه آورده ام."
 

دیدگاه‌ها