کد خبر : 1841087 | 08 شهریور 1401 ساعت 09:44 | 7.7K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی؛ قرارداد صالح حمیدزیچ با بایرن تمدید شد

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، قراردادش را تا سال 2026 با این باشگاه تمدید کرد.

رسمی؛ قرارداد صالح حمیدزیچ با بایرن تمدید شد

به گزارش "ورزش سه"، صالح حمیدزیچ تابستان درخشانی را پشت سر گذاشت و موفق شد آماری خیره‌کننده را در بازار نقل و انتقالات برای بایرن به ثبت برساند. 
آنها بازیکنان بزرگی چون سادیو مانه و ماتیس دی‌لیخت را در این پنجره نقل و انتقالاتی به خدمت گرفتند و رکوردی بی‌نظیر را نیز از نظر افزایش درآمد در زمینه فروش بازیکنان به دست آوردند. 
این اتفاق در حالی رخ داد که هواداران بایرن چند ماه قبل به شدت از عملکرد این مدیر ورزشی انتقاد داشتند و حتی پیام‌های تهدید به مرگ نیز برای او ارسال کردند که به گفته بعضی از رسانه‌ها، دلیل جدایی همسرش از او نیز به همین اتفاق مربوط بود. 
حالا باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی اعلام کرد که قرارداد صالح حمیدزیچ را تا سال 2026 تمدید کرده است. 

1736206
او پس از امضای این قرارداد به سایت رسمی باشگاه بایرن گفت:«من دوست دارم از اعضای هئیت مدیره برای اعتمادی که به من دارند تشکر کنم، خصوصا از هربرت هاینر به عنوان رییس هیئت مدیره که در هر مقطعی از ایده‌ها و برنامه‌های من حمایت کرد. من همیشه گفته‌ام که عاشق بایرن هستم و مونیخ خانه من است.»
صالح حمیدزیچ درباره اهداف جدیدش در این باشگاه اظهار داشت:«من از این‌که ما می‌توانیم همکاری بسیار خوب و قدرتمندانه‌ای را تا سال 2026 ادامه دهیم بسیار خوشحال هستم. هدف من و اعضای هیئت مدیره این است که تیمی قوی و موفق در رقابت‎‌های داخلی و بین‌المللی را هر فصل برای اعضا و هواداران فراهم کنیم. من با تمام وجود برای رسیدن به این هدف تلاش خواهم کرد. ما در مسیر بسیار خوبی قرار داریم.»

دیدگاه‌ها