کد خبر : 1856811 | 11 آذر 1401 ساعت 01:13 | 28.1K بازدید | 10 دیدگاه

آخرین تورنمنت مهم یکی از بهترین‌های تاریخ؟

نمره وحشتناک نویر پس از اشتباهات مرگ‌بار

سنگربان تیم ملی فوتبال آلمان در مصاف با کاستاریکا با وجود شکست 4 بر 2 تیم حریف ضعیف‌ترین بازیکن میدان لقب گرفت.

نمره وحشتناک نویر پس از اشتباهات مرگ‌بار

به گزارش "ورزش سه"، دیدار همزمان آلمان برابر کاستاریکا و ژاپن برابر اسپانیا که از ساعت 22:30 دقیقه در دوحه آغاز شد، به عنوان دو مسابقه به یادماندنی در تاریخ جام جهانی ثبت شدند؛ جایی که بارها جای دو تیم صعودکننده عوض شد و درنهایت با توجه به نتایجی که به دست آمد، ژاپن در کمال تعجب با 6 امتیاز رتبه اول را کسب کرد و رتبه دوم به اسپانیا با 4 امتیاز رسید. آلمان‌ها هم پس از ماتادورها با 4 امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر وداعی تلخ با مسابقات داشتند و درنهایت، کاستاریکا هم که از سه مسابقه موفق به کسب یک پیروزی و دو شکست شد با سه امتیاز با رتبه چهارمی به کار خود خاتمه داد.

1773640
دفع دو ضرب نویر که منجر به گل اول کارستاریکا شد.

آلمان در بازی آخر موفق به کسب پیروزی 4 بر 2 برابر کاستاریکا شد ولی با توجه به پیروزی سامورائی‌ها برابر اسپانیا به دلیل پیروزی هفت گله ماتادورها در روز اول مقابل کاستاریکا به دلیل تفاضل گل کمتر از رسیدن به دور بعدی مسابقات جا ماند تا حالا مسئولان فوتبال این کشور پس از دو دوره حذف پیاپی در مرحله گروهی به دنبال دگردیسی باشند.
یکی از این دگردیسی‌ها در ترکیب تیم ملی فوتبال آلمان شاید پایان حضور مانوئل نویر باشد؛ گلری که در مصاف با کارستاریکا هم روی هر دو گل مقصر بود. این دروازه‌بان 36 ساله که قرار بود در قطر کمک حال فیلیک باشد، نه تنها در مقابل ژاپن عملکرد خوبی نداشت و روی هر دو گل مقصر بود که در مصاف با کاستاریکا هم اشتباهاتش را تکرار کرد.

1773642
واکنش عجیب سنگربان باتجربه مانشافت روی گل دوم کاستاریکا.

نویر روی گل اول کاستاریکا با یک دفع توپ دو ضرب زمینه را برای گل اول این تیم مهیا کرد و روی گل دوم عکس‌العملی در حد گلرهای آماتور داشت تا بخش مهمی از ناکامی مانشافت در قطر به نمایش این دروازه‌بان نسبت داده شود.
نویر که در جام جهانی 2010 اولین حضور خود را با آلمانی‌ها در مهم ترین تورنمنت جهان تجربه کرد، در سال 2014 با ثبت عملکردی خارق‌العاده تا آستانه کسب بهترین بازیکن سال هم پیش رفت اما این دروازه‌بان که با خروج‌های همیشگی‌اش به ذهن آورده می‌شود طی سال‌های اخیر فراز و فرود زیادی را تجربه کرده و اگرچه در مصاف با کارستاریکا چند نجات دروازه مهم و کلیدی هم داشت ولی در مجموع به نظر نمی‌رسد دیگر آن گلری باشد که مربیان تیم ملی آلمان در تورنمنت‌های مهم روی او حساب باز کنند.

1773641
مانوئل نویر در پایان مسابقه ضعیف‌ترین نمره را در میان بازیکنان حاضر در زمین از آن خود کرد.

دیدگاه‌ها