کد خبر : 1856818 | 11 آذر 1401 ساعت 01:40 | 15.9K بازدید | 1 دیدگاه

عکاس‌ها خودشان را برای ژاپن کشتند

لنزهای دوربین هیچ صحنه‌ای را در شب برد تاریخی سامورایی‌ها مقابل شاگردان انریکه از دست ندادند.

عکاس‌ها خودشان را برای ژاپن کشتند

به گزارش "ورزش سه"، قرار گرفتن در گروهی که دو قهرمان جهان در آن قرار داشتند، تبدیل به یک کابوس برای هواداران ژاپن شده بود، اما شاگردان هاجیمه موریاسو، نتیجه‌ای فراتر از تصور تمام کارشناسان را به دست آوردند و با برد مقابل اسپانیا کارشان در مرحله گروهی را به بهترین شکل تمام کردند؛ بردی که تصاویر آن ثانیه به ثانیه ثبت شد تا بعدها روی تک تک آنها خاطره‌بازی شود.

دو دیدار جذاب همزمان در گروهی که هر چهار تیم شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی را داشتند، کاری کرده بود تا در کنار تماشاگران و بینندگان پرشمار سراسر دنیا، عکاسان هم آنها را دنبال کنند و ویژه‌تر، بازی اسپانیا و ژاپن را پوشش بدهند.

1773663

اسپانیا و ژاپن با تساوی برابر یکدیگر هم به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود می‌کردند، اما سامورایی‌ها در مسابقه‌ای که گل دوم را مشکوک به ثمر رساندند و البته تصاویر آن در کنار دوربین‌های تلویزیونی از لنز عکاسان پشت دروازه و کنار زمین ثبت شد، به یک برد شگفت‌انگیز رسیدند و ورزشگاه بین‌المللی خلیفه را روی سرشان گذاشتند.

پیش از ۲۰۰ عکاس از ژاپن و سراسر دنیا شب تاریخی فوتبال سامورایی‌ها را ثبت کردند و لحظه به لحظه از جشن شاگردان موریاسو و ریتسو دوآن، زننده گل اول این تیم که پرچم به دست بود، قاب‌های زیبایی به ثبت رساندند.

1773662

دیدگاه‌ها