کد خبر : 1863277 | 16 دی 1401 ساعت 21:28 | 54.9K بازدید | 38 دیدگاه

بازگشت گادفادر تبریز به ورزشگاه (عکس)

محمدرضا زنوزی نود دقیقه سرپا نظاره‌گر پیروزی تیمش مقابل استقلال بود تا استرس این برد در تصاویر او ثبت شود.

بازگشت گادفادر تبریز به ورزشگاه (عکس)

به گزارش ورزش سه، محمدرضا زنوزی را میتوان تنها مولتی میلیاردر فوتبال ایران دانست که با حضورش در تراکتور روش نوینی را در تیمداری فوتبال ایران به نمایش گذاشت.
تراکتور زنوزی صاحب کمپی شده است که هیچ تیمی در فوتبال ایران از آن بهره نمی‌برد. استادیوم اختصاصی، زمین تمرین، هتل، سالن بدنسازی، سالن فیزیوتراپی، ساختمان اداری و سالن کنفرانس مخصوص که کمپی کامل را فراهم کرده است.
زنوزی در سال های اخیر کمتر در محل دیدار های تراکتور حضور داشت و بعد از حضور قربان بردیف و به واسطه رفاقت خارج از فوتبال، زنوزی بار دیگر در بنیان دیزل دیده شد و این موضوع با حضور خمس نیز ادامه داشته است ولی امروز روز خاصی برای او بود.
زنوزی امروز از دقیقه یک تا پایان بازی سرپا ایستاده و بازی را تماشا کرد و تصاویر نشان میدهد که در طول بازی استرس زیادی را متحمل می شود و البته نتیجه دو بر صفر مقابل تیم مدعی استقلال خنده را به چهره او نشانده و پیروزمندانه برای هم تیمی ها دست تکان می دهد.
استرس حاصل از این بازی باعث شد تا بعد از پایان بازی همه حاضرین در سالن وی‌آی‌پی منتظر خروج او باشند ولی او بعد از سوت پایان، تازه روی صندلی می نشیند و تک و تنها به مدت طولانی به زمین بازی خیره می شود و به سبک گادفادر سیگار دود میکند. 
این پایان رویا پردازی های پدرخوانده فوتبال تبریز نیست و ورزشگاه سردار سلیمانی در طرح عمرانی آتاسنتر که در مجاورت کمپ ورزشی ساخته خواهد شد این ورزشگاه تبدیل به ضلع فرهنگی آن خواهد بود و هتلی پنج ستاره که میهمانان ویژه از اتاق های مخصوص به تماشای فوتبال خواهند پرداخت و دقیقا شبیه فیلم هایی که از ورزشگاه های قطر در جام جهانی برای فوتبال ایران حسرت بار بوده است.

1788859
1788860

دیدگاه‌ها