کد خبر : 1939928 | 05 خرداد 1402 ساعت 03:30 | 64.6K بازدید | 6 دیدگاه

مدافع سابق پرسپولیس از نساجی هم جدا می‌شود؛

آلرژی بدل کنعانی به رنگ قرمز!

پرونده دوران بازی علیرضا ابراهیمی در تیم‌های سرخپوشان پرطرفدار احتمالا بسته خواهد شد.

آلرژی بدل کنعانی به رنگ قرمز!

به گزارش ورزش سه، علیرضا ابراهیمی یک مدافع بلندقامت مستعد و شاید مطرح‌ترین بازیکنی است که سیرجان او را به فوتبال ایران معرفی کرده است. او بعد از درخشش در گل‌گهر، دو سال پیش به پرسپولیس پیوست و بعد از یک فصل حضور در جمع قرمزپوشان راهی نساجی شد تا مدتی نیز در این باشگاه روزگار بگذراند.

با این حال دوران بازی این مدافع خوش قد و بالا در نساجی با خوش اقبالی همراه نبود تا او با اشتباهاتی که در دو بازی آخر تیمش مقابل استقلال و پرسپولیس داشت، احتمالا در مسیر خروج از این باشگاه قرار بگیرد.

نکته جالب اینکه ابراهیمی در گل‌گهر بازیکنی تاثیرگذار و تعیین‌کننده محسوب می‌شد اما در ماجراجویی‌اش برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس، شرایط آنطور که می‌خواست پیش نرفت و شاید در حال حاضر دیدن او در تیم نساجی هم برای بسیاری عجیب باشد.

1879798

شاید اگر قرار بود ابراهیمی به تیم دیگری منتقل بشود، این اتفاق باید زودتر از این رخ می‌داد اما در نهایت او که هنوز زمان مفیدی برای بازی در لیگ ایران دارد، به دومین عقب‌نشینی بعد از یک پیش‌روی بزرگ از سیرجان به پرسپولیس خواهد رسید.

ابراهیمی که در فوتبال ایران با شباهت ظاهری به حسین کنعانی شناخته می‌شد، قصد داشت در پرسپولیس جای خالی مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها را پر کند که این اتفاق در نهایت رخ نداد تا او با افسوس از این دوره فوتبالش یاد کند.

عکس: امیر صالحیان

دیدگاه‌ها