کد خبر : 1969708 | 10 مهر 1402 ساعت 14:55 | 13K بازدید | 30 دیدگاه

فقط خوب بازی کردن فایده ندارد

تن‌هاخ: چاره‌ای نداریم، باید گالاتاسرای را ببریم

مربی هلندی منچستریونایتد تاکید کرد تیمش برای فرار از بحران باید گالاتاسرای را قربانی کند.

تن‌هاخ: چاره‌ای نداریم، باید گالاتاسرای را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد زمانی برای استراحت و کنار آمدن با شکست خانگی شنبه برابر پالاس در لیگ برتر ندارد و باید به سرعت خود را برای بازی برابر گالاتاسرای در لیگ قهرمانان مهیا کند. یونایتد بازی اول دور گروهی را در زمین بایرن مونیخ 4-3 باخت و فردا محکوم به پیروزی در اولدترافورد است.

1933443

اریک تن هاخ در نشست خبری این بازی گفت: «قطعا ما از نتیجه بازی با پالاس ناامید هستیم. چاره ای نیست جز اینکه بازی را آنالیز کرده، مشکلات را پیدا کنیم و به جلو برویم.»

تن هاخ در مورد آنتونی گفت: «برای بازی فردا آنتونی را در نظر خواهم گرفت اما او دیروز اولین بار بود که به تمرینات تیمی بازگشت. ببینیم چه می شود.»

مربی یونایتد در مورد نتایج بد اخیر تیمش گفت: «با فرضیه عدم پیشرفت تیم زیر نظر خودم موافق نیستم. تیم رو به جلو حرکت می‌کند، اما ما باید کارها را بهتر انجام دهیم. وقتی دفاع چپ ندارید، باید تغییراتی در تیم اعمال کنید و ما این کار را انجام دادیم. در پایان ولی می دانم که همه چیز به نتایج مربوط می شود و ما فعلا به نتیجه ای که به دنبالش بودیم نرسیده ایم که بسیار ناامیدکننده است.»

1933554

تن هاخ در مورد داوران و اتفاق جنجالی بازی تاتنهام-لیورپول گفت: «من اغلب در مورد داوری نظر نمی دهم زیرا آنها کاری که باید را انجام می دهند. استانداردها باید بالاتر باشد. من مطمئنم داوران هر کاری که می توانند انجام می دهند و من به آنها اعتماد دارم. البته توقعات نیز درست است و استاندارد داوری ها باید بالاتر باشد.»

مصدومان: «می توانم تایید کنم که مارتینز تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و آنتونی احتمالا می تواند بازگردد.»

بازی فردا: «فوتبال امروز فقط به نتایج مربوط می شود، اما اگر سبک بازی تیم درست نباشد، روند مطلوب نیست و شما برنده نمی شوید، بنابراین معتقدم فردا هم باید برابر تیم قدرتمند گالاتاسرای خوب بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم. فقط خوب بازی کردن مطلوب نیست. ما باید این بازی را هر طور شده ببریم. ما می دانیم که گالاتاسرای فقط زاها و ایکاردی نیست، بلکه مرتنس و زیاش را هم دارند. در واقع آنها نیروهای باتجربه زیادی دارند و باید بهترین عملکرد را داشته باشیم تا نتیجه درست را بگیریم.»

1934410

تن هاخ در مورد دروازه بان دوم یونایتد، آلتای بایندیر گفت: «ما در جام اتحادیه بازی با حضور اونانا در دروازه را انتخاب کردیم زیرا او باید با استانداردهای فوتبال انگلیس سازگار شود، اما همچنین ما آلتای را نیز داریم. او در تمرینات بسیار خوب کار کرده و واقعاً در حال پیشرفت است، بنابراین ما کاملا از او راضی هستیم.»

دیدگاه‌ها