کد خبر : 1986117 | 20 آذر 1402 ساعت 01:32 | 127.1K بازدید | 9 دیدگاه

رم 9 نفره خوش‌شانس بود که نباخت

رم 1-1 فیورنتینا: مورینیو سردار را دو بار تعویض کرد!

تیم رم در هفته پانزدهم رقابت‌های سری آ با نتیجه 1-1 مقابل فیورنتینا در خانه متوقف شد.

رم 1-1 فیورنتینا: مورینیو سردار را دو بار تعویض کرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم مورینیو برای استفاده از فرصت لغزش میلان و نزدیک شدن به رده سوم جدول، نیاز به یک پیروزی خانگی داشت. کاری که موفق به انجام آن نشد و با تساوی 1-1 در خانه متوفق شد.

ویدئو: 319096

در ابتدای بازی خیلی زود تیم رم روی یک حمله برق آسا، میهمان را غافلگیر کرد. ارسال خوب پائولو دیبالا از سمت راست به دهانه دروازه فیورنتینا با جایگیری خوب روملو روکاکو همراه شد و این ستاره بلژیکی با یک ضربه پرشی سر از پشت محوطه شش قدم موفق شد گل اول رم را به ثمر برساند.

1965106

در ادامه بازی و مالکیت توپ کاملا در دست فیورنتینا قرار گرفت و این تیم اولین موقعیت جدی خود را توسط ام بالا زولا روی یک ضربه پای چپ نزدیک به دروازه که با مهار روی پاتریسیو همراه شد، از دست داد.

در دقیقه 25 دیبالا به دلیل مصدومیت تعویض شد و سردار آزمون به جای او به بازی آمد.

1965108

در دقیقه 43 ضربه سر آزمون روی کرنر ارسالی از سمت چپ، از بالای دروازه به بیرون رفت. و بعد از آن هم تلاش های فیورنتینا هم برای گلزنی در دقایق پایانی نیمه اول جوابگو نبود.

در نیمه دوم فیورنتینا فشار را بیشتر از قبل کرد و راه‌های حمله را هم به روی بازیکنان رم بست. اما در 10 دقیقه اول بازی قادر نبود موقعیتی جدی روی دروازه رم ایجاد کند. در دقیقه 62 مورینیو مجددا آزمون را این بار به دلیل مصدومیت تعویض کرد و استفان الشعراوی را به جای او به میدان فرستاد.
فیورنتینا می‌توانست خیلی زود گل اول را بعد از این اخراج به ثمر برساند، اما ضربه پای چپ جیاکومو بناونتورا از محوطه جریمه به تیرک افقی دروازه رم بر خورد کرد.

1965109

سه دقیقه بعد از این تعویض نیکولو زالفسکی کارت زرد دوم خود را گرفت و از زمین بازی بیرون رفت.

1965110

بلافاصله بعد از این اخراج، کریستین کوآمه توپی را از سمت چپ روی دروازه رم ارسال کرد که ضربه سر هوشمندانه لوکاس مارتینز به همراه بی‌‌دقتی مدافعان و دروازه‌بان رم منجر به گل تساوی‌بخش فیورنتینا شد.

فیورنتینا کاملا بر توپ و میدان تسلط داشت و در دقیقه 74 هم دو باره زولا می توانست دروازه را باز که ضربه سر او بعد از ارسال کرنر، با مهار دیدنی روی پاتریسیو همراه شد.

رم که روی کرنرها آسیب پذیر نشان میداد، روی یک ضربه سر دیگر توسط مارتینز می‌توانست گل دوم را دریافت کند که باز هم پاتریسیو ناجی تیمش شد.

1965111
1965112

در دقیقه 87 لوکاکو مرتکب یک خطای خشن شد که البته داور با کمی سختگیری او را از زمین با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد تا رم برای دقایق پایانی 9 نفره شود. مورینیو در این صحنه داور را به خاطر اخراج سختگیرانه مورد تمسخر قرار داد.

در ادامه رم 9 نفره موفق شد 10 دقیقه دوام بیاورد و نهایتا در خانه به تساوی 1-1 دست پیدا کرد. شاگردان مورینیو با 25 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها