کد خبر : 1997514 | 06 بهمن 1402 ساعت 18:13 | 9.5K بازدید | 14 دیدگاه

مدودف بلای فینال مقابل نادال را سر زورف آورد!

دانیل مدودف بعد از شکست در دو ست اول با کام بک در نهایت با نتیجه 3-2 مقابل الکساندر زورف پیروز شد.

مدودف بلای فینال مقابل نادال را سر زورف آورد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی یانیک سینر مقابل نواک جوکوویچ و فینالیست شدن او، دانیل مدودف و الکساندر زورف برای مشخص کردن دومین فینالیست استرالیای 2024 به میدان رفتند. جایی که الکساندر زورف دو ست اول را با نتایج 5-7 و 3-6 پیروز شد.

اوضاع در ست سوم پایاپای پیش رفت تا بازی به تای برک کشیده شود و مدودف با تجربه بیشترش موفق شود زورف را شکست دهد. در ست چهارم هم همین اتفاق افتاد اما تای برک نفسگیرتر و حساس‌تر دنبال شد و در امتیاز 5-4 زورف در موقعیت زدن دو سرویس برای پیروزی در مسابقه قرار گرفت اما با زدن دو سرویس بد و کمی بدشانسی در جهش بد یک توپ روی تور، در موقعیت از دست دادن ست قرار گرفت. اتفاقی در نهایت با هوشمندی مدودف رخ داد و ستاره روس ست چهارم را هم در تای برک پیروز شد.

در ست پنجم، زورف که از خودش برای اشتباهات پایان ست قبلی خشمگین بود برک شد و نتوانست به بازی برگردد. و دانیل مدودف بعد از فینال رویایی ملبورن که بازی را بعد از گرفتن دو ست در نهایت 32 به رافائل نادال واگذار کرده بود، موفق شد در همین استرالیا این بار کسی باشد که کام بک می‌کند و به فینال می‌رسد.

1983295

این ششمین فینال گرند اسلم مدودف و اولین باری است که او در این رقابت‌ها با کسی به جز رافائل نادال و نواک جوکوویچ رو به رو می‌شود. او در سه دیدار اخیر مقابل یانیک سینر در بازی‌های حداکثر سه سته، شامل دو فینال در چین و وین و نیمه نهایی تورنهایی تورین، شکست خورده است. با این حال ستاره جوان ایتالیایی تجربه بازی در فینال گرند اسلم را ندارد و به همین علت فینال یکشنبه از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ها