کد خبر : 1677687 | 22 فروردين 1399 ساعت 15:21 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس آلبرتو:

امیدوارم سری‌آ شروع شود تا برای قهرمانی بجنگیم

لوئیس آلبرتو، هافبک لاتزیو، امیدوار است رقابت های سری آ از ماه ژوئن از سر گرفته شود تا تیمش بتواند به تلاشش برای قهرمانی در رقابت های این فصل ادامه بدهد.

امیدوارم سری‌آ شروع شود تا برای قهرمانی بجنگیم

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی رقابت های فوتبال در سراسر دنیا از جمله ایتالیا شد و هنوز مشخص نیست که این رقابت ها از سر گرفته خواهد شد یا نه اما آلبرتو امیدوار است که شرایط برای ادامه رقابت های سری آ فراهم شود.

او به خبرنگاران گفت:" ما اکنون به فتح اسکودتو باور داریم. ما در کورس قهرمانی هستیم و نمی توانیم انکار کنیم که می توانیم آن را فتح کنیم.

فکر می کنم می توانیم از ابتدای ژوئن رقابت ها را شروع کنیم اما دشوار است که یک تاریخ دقیق را اعلام کنیم. این بستگی به روند گسترش ویروس دارد.

 

 

1490057

 

 

امیدوارم همه چیز هرچه زودتر درست شود. می خواهم لیگ به پایان برسد. این هم به نفع ما که در بالای جدول هستیم، است و هم آنها که برای فرار از سقوط می جنگند. من این فقط به خاطر اینکه دوم هستیم، نمی گویم."

آلبرتو که در سال 2016 از لیورپول به لاتزیو پیوست، در این مدت نمایش های خوبی در ترکیب بیانکو چلستی داشته است.

او همچنین در مورد شایعه بازگشتش به سویا، باشگاه دوران نوجوانی‌اش، گفت:" همیشه گفته ام که سویا خانه من است و دوست دارم به آنجا برگردم. اما در حال حاضر، آینده من با آبی و سفیدهاست. ما در آستانه تمدید قرارداد هستیم. معتقدم می توانیم به زودی به توافق برسیم."

دیدگاه‌ها