کد خبر : 1705372 | 11 شهریور 1399 ساعت 14:12 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

دوازدهمین چالش محسن فروزان کجا رقم می‌خورد

محسن فروزان بعد از دریافت کارت بازی برای روزهای پایانی حضور در پارس جم، فرصت کوتاهی برای نمایش توانایی خود به دست آورد.

دوازدهمین چالش محسن فروزان کجا رقم می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، گلر پارس جنوبی که بعد از دریافت کارت بازی خود به دوری 15 ماهه خود در فوتبال خاتمه داد، توانست برابر استقلال در دروازه این تیم حضور یابد و علیرغم شکست تیمش نمایش قابل توجهی از خود به جا گذاشت.

 

او اکنون با سقوط پارس جنوبی و پایان قراردادش با این تیم در سودای حضور در تیم دوازدهم خود برای ادامه فوتبال است.فروزان که تجربه حضور در تیم‌های پگاه گیلان، داماش گیلان، ملوان بندرانزلی، گسترش فولاد تبریز، تراکتور، استقلال، سیاه جامگان مشهد، راه آهن تهران، خونه به خونه بابل، صبای قم و پارس جنوبی را در کارنامه دارد، اکنون برای فصل جدید باید دید چالش شماره دوازده خود را با حضور در چه تیمی دنبال خواهد کرد.

 

فروزان بعد از انتخاب سیدمهدی رحمتی با یک استوری به استقبال چالش جدید دروازه بان سابق استقلال رفت و این موقعیت را به او تبریک گفت. اتفاقی که شایعات درباره همکاری او در مشهد را قوت بخشیده است. رحمتی و فروزان بعد از مدتی اختلاف نظر، طی سالیان اخیر رفاقت جالب توجهی با یکدیگر دارند و باید دید رحمتی در اولین تجربه مربیگری خود دروازه تیمش را به فروزان خواهد سپرد یا این دروازه بان راهی تیم دیگری خواهد شد.

دیدگاه‌ها