کد خبر : 1000270 | 14 بهمن 1391 ساعت 12:10 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

جنتی: تعطیلی منصوری کار تبلیغاتی است

مالک باشگاه گیتی‌پسند با طعنه به مسئولان تیم شهید منصوری قرچک گفت: تعطیلی این تیم نشان داد، داشتن بازیکنان ملی‌پوش عامل موفقیت نیست و کار منصوری جنبه تبلیغاتی دارد.

جنتی: تعطیلی منصوری کار تبلیغاتی است
علی جنتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، پس از پیروزی گیتی‌پسند برابر میثاق عنوان کرد: هر سال غریبانه در خارج از خانه بازی می‌کنیم و انواع و اقسام حواشی را برایمان ایجاد می‌کنند. برابر میثاق هم به گل درست ما ایراد گرفته و جو سالن را به هم ریختند. بازی تمام شده بود اما دروازه‌بان میثاق به حسین طیبی مشت می‌زد. نمی‌دانم چه تعریفی برای این کار وجود دارد؟
وی ادامه داد: کسانی که از بیرون به فوتسال نگاه می‌کنند، آن را یک رشته پرحاشیه می‌بینند اما امیدوارم این حواشی روزی از فوتسال پاک شود. برابر میثاق در زمینی بازی کردیم که پر از خطر بود. نمی‌دانم تهران به این بزرگی، همین یک سالن را دارد؟ سالن میثاق به هیچ وجه استاندارد نبود.
مالک باشگاه گیتی‌پسند همچنین در ادامه با طعنه به تیم منصوری قرچک که روز گذشته به دلیل مشکلات مالی تعطیل شد، گفت: این کار هم یک تبلیغ دوباره است. مطمئن باشید منصوری، قرچک را بدون فوتسال نمی‌گذارد. حاشیه در یک تیم همیشه وجود دارد اما آنها حالا که دیده‌اند، اختلاف 10 امتیازی با صدر دارند و دیگر قهرمان نمی‌شوند، تیم را تعطیل کرده‌اند!
جنتی افزود: تعطیلی منصوری نشان داد که جمع کردن بازیکنان مطرح ملی‌پوش باعث موفقیت یک تیم نیست. تیم ما با همدلی و دوستی نتایج خوبی گرفته است. در حالی که بر خلاف فصل گذشته بازیکنانی مثل وحید شمسایی، مصطفی نظری و ... را نداریم. در فصل جاری هم تمام تلاشمان برای قهرمانی است. در حال حاضر تنها یک امتیاز اختلاف با صدر جدول داریم و مطمئن باشید در هفته‌های بعد صدر را از صبا پس می‌گیریم.
مالک باشگاه گیتی‌پسند در پایان درباره وضعیت شاپا، بازیکن ملی‌پوش برزیلی این باشگاه به ایسنا گفت: علاقمند بودیم که شاپا برگردد اما خودش نیامد. اگر می‌آمد، باید پولش را می‌دادیم.

دیدگاه‌ها