کد خبر : 1342198 | 29 تیر 1395 ساعت 18:00 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

چرا رئیس رئال تمایلی به جذب پوگبا ندارد؟

هر اندازه زین الدین زیدان، سرمربی رئال علاقمند جذب پل پوگباست، فلورنتینو پرز به این مساله بی میل است.

چرا رئیس رئال تمایلی به جذب پوگبا ندارد؟

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا به اذعان مدیر برنامه هایش دوست دارد به خاطر زیدان به رئال مادرید برود و این تیم را به یونایتد ترجیح می دهد اما از سوی کهکشانی ها، فعلا حرکت قابل ذکری برای جذب این بازیکن مشاهده نمی شود. این در حالی است که منچستریونایتد حاضر است برای پوگبا 125 میلیون یورو هزینه کند.

 

1127594

 

به اعتقاد آ.اس، رئیس باشگاه رئال مادرید به 4 دلیل علاقه ای به جذب پوگبا ندارد و خواهان زمان بیشتری برای فکر کردن روی این مساله است:

 

عدم تمایل به جدایی خامس: جذب پوگبا یعنی خروج خامس رودریگز از رئال مادرید. موضوعی که باب میل پرز نیست. خامس دو سال پیش با رقم 80 میلیون یورو از موناکو به رئال پیوست و جذابیت رسانه ای بالای او به خصوص در کلمبیا، تاکنون برای رئال سود فراوانی به همراه داشته است. پرز همواره دوست دارد خامس در ترکیب اصلی رئال حضور داشته باشد و با ورود پوگبا، چنین چیزی غیرممکن خواهد شد.

 

1121463

 

رقم بالای جذب پوگبا: 120 میلیون یورو، مبلغی است که یوونتوس برای جدایی پوگبا می خواهد. پرداخت این مبلغ از سوی رئال به معنای فروش یکی از ستاره های این تیم است. وقتی بیل سال 2013 با رقم 100 میلیون یورو به رئال پیوست، رئال برای رعایت فیرپلی مالی مجبور شد هیگواین را به ناپولی بفروشد. این بازیکن هم اکنون 94 میلیون یروو قیمت دارد. سال 2015 نیز ورود خامس مصادف شد با رفتن دی ماریا در حالیکه ستاره آرژانتینی یکی از ارکان مهم رئال در راه فتح دسیما بود.

 

1127592

 

رابطه بد با مینو رایولا(ایجنت پوگبا): سال گذشته میگل آنخل سانچس،مدیر داخلی رئال، با مینو رایولا بر سر جذب پوگبا توافقات لازم را به عمل آورده بود اما به یکباره پرز مانع این انتقال شد. مساله ای که باعث خشم رایولا و قطع رابطه بین او و رئیس رئال شد. رایولا کمی بعد به پرز اتهام زد که اطلاعات خصوصی مربوط به زندگی پوگبا را رسانه ای کرده، در حالیکه نادرست بوده اند. رایولا در مذاکرات، روش حمله ای را دوست دارد که باب میل پرز نیست. جالب اینکه او برای فروش پوگبا، 20 میلیون یورو کمیسیون برای خود می خواهد.

 

مجموعه خوب فعلی رئال: پرز معتقد است که تیم فعلی که قهرمان اروپا شده، نیازی به تغییر و تحول آنچنانی ندارد و جذب پوگبا نمی تواند این مجموعه را بهتر از قبل کند. به خصوص که پوگبا نتوانست در یورو 2016 با پیراهن تیم ملی فرانسه، نمایش درخشانی داشته باشد.

دیدگاه‌ها