کد خبر : 1390542 | 06 بهمن 1395 ساعت 19:52 | 52.8K بازدید | 0 دیدگاه

مجیدی: در آینده راجع به استقلال حرف می‌زنم

خرید جدید صبای قم امیدوار است با این تیم به روزهای اوج خود برگردد و ناکامی‌هایش در استقلال را جبران کند.

 مجیدی: در آینده راجع به استقلال حرف می‌زنم

گزارش "ورزش سه"، بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان، مدافع چپ استقلال راهی صبای قم شد تا جمع آبی‌پوشان سابق حسابی در تیم صمد مرفاوی جمع شود اما میثم مجیدی در گفت‌وگو با روزنامه گل هیچ حرفی از استقلال و رفتاری که منصوریان با او کرد، نمی‌زند و همه چیز را به آینده می‌سپارد؛ او از انگیزه‌اش برای نشان دادن توانایی‌هایش و اثبات آنچه که به زعم او فرصت‌سوزی بود می‌گوید و می‌خواهد خودش را در صبای قم حسابی اثبات کند.


* بالاخره صبایی شدی در حالی که گفته می‌شد شاید به فولاد بروی؟
طبق صحبت‌هایی که با آقاصمد کرده بودم و تفاهمی که همراه با مدیر برنامه‌هایم با آقای کشوری داشتیم و از سوی دیگر شرایطی که مرا مجبور کرده بود حتما در تهران باشم، تا آخر فصل به صبای قم پیوستم؛ امیدوارم با کمک همه ارکان باشگاه بتوانم به روزهای خوب خودم برگردم.


* فکر می‌کنی این صبا بتواند تو را به خواسته‌ات برساند؟
صبا در کنار بازیکنان خوب، یک مربی و کادر مدیریتی زحمت‌کش دارد که هدف همه موفقیت این تیم است؛ با این دید آمدم که در صبا بدرخشم و خودم را نشان بدهم و امیدوارم با کمک بازیکنان این تیم به این خواسته‌ام برسم.


* با آمدن تو جمع استقلالی‌ها در صبا حسابی جمع شد؟
همه بازیکنان این تیم به‌خصوص بازیکنانی که یک روز در استقلال بازی می‌کردند از جمله آقارضا عنایتی، حنیف عمران‌زاده، محسن فروزان، علیرضا رمضانی و خود آقاصمد که در استقلال بازیکن و سرمربی بوده هدف‌مان این است که صبا را با شرایط خوبی که در نیم فصل دوم پیدا کرده به رتبه‌های بالاتر جدول برسانیم؛ دید خوبی به صبا دارم و امیدوارم بازیکن موثری برای این تیم باشم.


* این جماعت حالا باید خودش را مقابل بازی با پرسپولیس آماده، کند؛ تو برای این بازی آماده هستی؟
من در طول فصل یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال بودم و با اینکه به من فرصت بازی داده نشد اما سعی کردم همیشه در بهترین شرایط بدنی باشم؛ خدا را شکر آماده‌ام و اگر آقاصمد صلاح بداند با قدرت بازی خواهم کرد؛ این جمع استقلالی‌ هم که گفتی همه تجربه مقابل بازی با پرسپولیس را دارند و این مساله خیلی می‌تواند به صبای قم کمک کند.


* بازی با پرسپولیس آزمون سختی است؛ فکر می‌کنی صبا بتواند تو را به روزهای خوبت برگرداند؟‌
پرسپولیس تیم قدرتمند و مدعی قهرمانی محسوب می‌شود اما هدف ما این است بتوانیم کار را با قدرت پیش ببریم تا ان‌شاالله جلوی این تیم مدعی یک نتیجه درخور کسب کنیم؛ باور کنید انگیزه من آنقدر زیاد است که می‌خواهم فرصت‌هایی را که در استقلال از من سوزاندند را جبران کنم و با بهترین عملکردم خیلی چیزها را ثابت کنم.


* در این ثابت کردن به خیلی‌ها نمی‌خواهی بگویی چرا استقلال و علیرضا منصوریان با تو این رفتار را کردند؟‌
در حال حاضر بازی حساس پرسپولیس را پیش رو داریم و تمرکزم روی این است که بتوانم به تیم کمک کنم؛ در مورد استقلال و شرایطی که برایم اتفاق افتاد حرف زیاد است و به موقع خیلی چیزها را خواهم گفت.


* در صبا هم شماره 20 را می‌پوشی؟
خیلی دوست داشتم این اتفاق بیفتد اما نشد چون این پیراهن برتن میرهانی هاشمی است؛ قرار شد به خاطر مردم اراک در صبای قم شماره 47 را بپوشم.

دیدگاه‌ها