کد خبر : 1461486 | 25 شهریور 1396 ساعت 14:43 | 64.1K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم CR7 در ورزشگاه سوسیداد

باورنکردنی؛ 6 سال متوالی غیبت رونالدو در آنوئتا!

کریستیانو رونالدو به سنت 5 سال گذشته، یک بار دیگر بازی رئال مادرید در زمین سوسیداد را از دست داده است.

باورنکردنی؛ 6 سال متوالی غیبت رونالدو در آنوئتا!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در حالی به زمین سوسیداد می رود که محکوم به کسب سه امتیاز است و از طرفی غایبان مهم و سرشناسی برای این بازی دارد که در راس آنها می توان به رونالدو اشاره کرد.

عجیب اینجاست که رونالدو آخرین بار سال 2011 در ورزشگاه آنوئتا به میدان رفته که با توجه به حضور حداکثری او در بازی های رئال، این مساله شگفت انگیز به نظر می رسد.

 

 

1241582

 

 

آخرین بار رونالدو اکتبر 2011 با رئال مادرید در زمین سوسیداد به میدان رفت(برتری 1-0 رئال با گل ایگواین) و از آن پس او به دلایل مختلف فرصت همراهی رئال در ورزشگاه آنوئتا را از دست داده است.

فصل 2012-13 مورینیو ترجیح داد به رونالدو در زمین سوسیداد میدان ندهد چون او از ناحیه کمر مصدوم بود. رئال قبل از آن بازی در فینال جام حذفی 1-2 به اتلتیکو باخته بود. در لالیگا نیز بارسا قهرمانی اش را حتمی کرده بود.

 

یک سال بعد رونالدو به دلیل مصدومیت و نیز در پیش بودن بازی حساس برابر دورتموند در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با صلاحدید انچلوتی در انوئتا به میدان نرفت و رئال به راحتی 4-0 پیروز شد.

هفته دوم فصل 2014-15 آنچلوتی به رونالدو برای بازی مقابل سوسیداد استراحت داد و کهکشانی ها در انوئتا 2-4 شکست خوردند.

 

 

1241583

 

 

آوریل 2016 و در حالی که رئال با مربیگری زیدان در تعقیب بارسلونا به سر می برد، رونالدو بازهم بازی در زمین سوسیداد را به دلیل مصدومیت از دست داد و رئال با تک گل بیل برنده بازی شد. 

فصل گذشته نیز رئال در هفته اول میهمان سوسیداد بود و این بار هم رونالدو به دلیل مصدومیت قادر به همراهی کهکشانی ها نبود. رئال به راحتی و با سه گل در آنوئتا پیروز شد.

فردا شب سرنوشت رئال در آنوئتا بدون حضور رونالدو چه خواهد بود؟

دیدگاه‌ها