کد خبر : 1483523 | 05 دی 1396 ساعت 17:19 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی: باخت به استقلال را در نیمه‌نهایی جبران می‌کنیم

کاپیتان صنعت نفت آبادان معتقد است همانطور که در تهران موفق به حذف پرسپولیس شدند، با شکست استقلال می توانند فینالیست جام حذفی شوند.

اسدی: باخت به استقلال را در نیمه‌نهایی جبران می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی اسدی کاپیتان و مدافع با تجربه صنعت نفت آبادان شب قبل از بازی با پرسپولیس در جام حذفی در گفتگو با خبرنگار ما مدعی شکست پرسپولیس شده بود و با اطمینان از صعود صنعت نفت می گفت. وی در این باره می گوید: همان زمان با اعتماد به نفس و ایمان به توانایی های هم تیمی هایم وعده صعود دادم. البته خوب می دانم خیلی ها تصور می کردند برای اینکه از پیش بازنده نباشیم اینطور حرف می زنم؛ اما مطمئن بودم که می توانیم پرسپولیس را حذف کنیم.


وی افزود: ما در بازی لیگ که دو بر صفر باختیم، شرایط خوبی نداشتیم، چون بازیکنان اصلی ما اصلا در حد و اندازه های خودشان نبودند. برخی بازیکنان ما در جو بازی محو شده بودند. بهرحال توانستیم با درسی که از این بازی بگیریم، در جام حذفی هوشمندانه بازی کنیم و به نیمه نهایی صعود کنیم.


اسدی در مورد اینکه چرا جزو پنالتی زنان تیمش نبود، گفت: قرار بود من هم جزو 5 پنالتی زن اول باشم. وقتی رفتم برای قرعه کشی زمین، نبرد سکه را بردم و آنجا با داور مشغول صحبت بودم که این طرف دوستان مرا از قلم انداختند! البته قرار بود پنالتی ششم را من بزنم که خدا را شکر کار به آنجا نرسید (باخنده).


مدافع صنعت نفت درباره باخت سنگین تیمش به استقلال و شرایط این روزهای تیمش عنوان کرد: خب ما در هوای آلوده یک نبرد سنگین و 120 دقیقه ای مقابل یک تیم با کیفیت مثل پرسپولیس داشتیم و همه بچه ها در بازی با استقلال خالی کردند. به لحاظ بدنی همه ما افت کردیم و بچه ها به زحمت بازی می کردند.


وی افزود: از طرفی اکثر ما دچار سرماخوردگی شدید شدیم. به طوریکه وقتی قبل از بازی با سیدمهدی رحمتی خوش و بش می کردم، او متوجه تب بالا و حال بدم شده بود. نمی خواهم این باخت سنگین را توجیه کنم؛ اما بهرحال ما انتخاب مان را کرده بودیم و جام حذفی برایمان اولویت داشت.


اسدی پیرامون دیدار این هفته با سایپا گفت: بازی با سایپا یک بازی حساس و حیاتی برای مان محسوب می شود. می دانیم که مقابل تیم سخت کوش آقای دایی کار سختی داریم؛ اما در آبادان همیشه مدعی هستیم و قدرت مان مضاعف می شود.


وی تصریح کرد: خوشبختانه بازی با استقلال در جام حذفی به تعویق افتاده و حالا می توانیم با تمام توان به مصاف سایپا برویم و با کسب سه امتیاز جایگاه مان در لیگ برتر را تثبیت کنیم. درست است که جام حذفی برایمان مهم است؛ اما از لیگ هم غافل نمی شویم و برای همه بازی ها انگیزه برد داریم به خصوص بازی های خانگی.


مدافع صنعت اضافه کرد: البته هنوز مشکلات مالی ما پابرجاست و بچه ها نهایتا 20 درصد دریافتی داشته اند. 7 یا 8 بازیکن هم داریم که حتی یک ریال دریافت نکرده اند. انصافاً آقای کمالوند یک تنه تیم را جلو می کشد و ایشان به خاطر حق و حقوق بچه ها حاضر شد از خودشان بگذرند. به شخصه شرافت و معرفت ایشان را در قبال تیم تحسین می کنم و امیدوارم وعده های مدیران تیم  عملی شود.


اسدی در خصوص اعتراض های دایی به داوری در هفته های اخیر عنوان کرد: با شناختی که از علی آقا دارم مطمئن هستم ایشان بی دلیل از کوره در نمی روند؛ اما امیدوارم جبران اشتباهات داوری برای سایپا از بازی با ما کلید نخورد، چون ما هم از اشتباهات داوری در این فصل زیاد متضرر شده ایم. البته من سابقه بازی برای آقای دایی را دارم و یکی از افتخارتم شاگردی ایشان در تیم ملی بوده است.


وی خاطرنشان کرد: چیزی در مورد جزئیات جدا شدن کرار نمی دانم چون به خاطر کسالتم تهران بودم و امشب به اردوی تیم ملحق می شوم. امیدوارم موضوع ختم به خیر شود و بتوانیم با آرامش به کارمان ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها