کد خبر : 1559518 | 15 مهر 1397 ساعت 20:47 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

از قیچی ژیرو تا اولین گل بارکلی (عکس)

هافبک سابق اورتون در بازی امروز چلسی برابر ساوتهمپتون با ثبت یک پل و یک پاس گل خوش درخشید.

به گزارش "ورزش‌سه"،  با ورود مائوریتزیو ساری به چلسی، شیرهای لندنی از سایه دفاع مطلق کنته درآمدند و با ارائه نمایش‌های درخشان بار دیگر به عنوان یکی از قدرت‌های لیگ جزیره شناخته می‌شوند. البته در این راه نباید از درخشش بی نظیر بازیکنانی نظیر ادن هازارد، مارکوس آلونسو و دروازه‌بان جدید و جوان آن‌ها گذشت.


اما در دیدار امروز بارکلی در کنار هازارد یکی از بهترین بازیکنان چلسی بود و در ثبت نتیجه درخشان 3-0 موثر عمل کرد. هافبک انگلیسی سابق اورتون که رفته رفته به عنوان یکی از بازیکنان ثابت ساری شناخته می‌شود در جدال با ساوتهمپتون توانست پاس گل اول چلسی را به زیبایی برای هازارد ارسال کند و اینگونه گل اول برای آبی پوشان لندنی به دست آید.

 

1343212


اما درخشش بارکلی به همین جا ختم نشد و وی توانست گل دوم تیمش را با حرکت ژیبای اولیور ژیرو به ثمر برساند. چلسی در پشت محوطه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و ویلیان برای زدن این ضربه پیش قدم شد. این بازیکن برزیلی توپ را برای ژیرو ارسال کرد و وی یک قیچی برگردان زیبا زد و توپ در دهانه دروازه به بارکلی رسید و این بازیکن جوان برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد. در ادامه چلسی بار دیگر توسط موراتا به یک گل دیگر دست یافت تا به صدر جدول مسابقات لیگ جزیره برسد.

 

1343216

 

1343213

 

1343215

 

دیدگاه‌ها