کد خبر : 1629107 | 19 مرداد 1398 ساعت 11:25 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا:

محرز مشکل دوپینگ ندارد و می‌تواند بازی کند

پپ گواردیولا اعلام کرد ریاض محرز، ستاره الجزایری منچسترسیتی از تستهای دوپینگ سربلند بیرون آمده و می‌تواند در اولین بازی فصل برای سیتی به میدان برود.

محرز مشکل دوپینگ ندارد و می‌تواند بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، ریاض محرز که بعد از غیبتش در مسابقه هفته گذشته کامیونیتی شیلد بین لیورپول و منچسترسیتی، در تست دوپینگ شرکت کرده بود از این تستها با موفقیت عبور کرده و اجازه بازی در اولین دیدار سیتی در فصل جدید لیگ برتر را دریافت کرده است.

 

گواردیولا بعد از پیروزی تیمش مقابل لیورپول در کامیونیتی شیلد به خبرنگاران گفت علت غیبت محرز در آن بازی این بوده که کادر فنی سیتی مطمئن نبوده آیا ستاره الجزایری زمانی که برای شرکت در جام ملتهای آفریقا با تیم ملی کشورش بوده، بدون اینکه مطلع باشد مواد ممنوعه مصرف کرده است یا نه.

 

1425315

 

محرز به این ترتیب جواز حضور در اولین بازی سیتی در فصل جدید لیگ برتر که امروز شنبه مقابل وستهام برگزار می‌شود را پیدا کرده. گواردیولا در آستانه این بازی اعلام کرد افسران سازمان ضد دوپینگ بریتانیا در مقر باشگاه منچسترسیتی حضور پیدا کرده و با تست گرفتن از محرز اعلام کرده‌اند که او مشکلی از این بابت ندارد.

 

گواردیولا در این باره گفت:" ریاض محرز بعد از جام ملتهای آفریقا بینی‌اش را جراحی کرده بود تا بتواند بهتر نفس بکشد. این یک وضعیت عادی است. دکتر او که فکر نمی‌کنم پزشک تیم ملی الجزایر باشد، مدارک لازم را ارسال نکرده بود و تنها دلیلی که ریاض در بازی با لیورپول حضور نداشت همین بود. اما بعد از آن بازی افسران سازمان ضددوپینگ از او آزمایش گرفتند و اعلام کردند پاک است و مشکلی ندارد. یعنی ریاض می‌تواند بازی کند و برای فردا آماده است".

 

دیدگاه‌ها