کد خبر : 1695158 | 21 تیر 1399 ساعت 17:10 | 18.8K بازدید | 1 دیدگاه

لورن بلان:

به من اعتماد کنید، رابیو ستاره بزرگی خواهد شد

لورن بلان سرمربی سابق پی اس جی معتقد است با گذشت زمان، آدرین رابیو تبدیل به هافبکی تراز اول خواهد شد.

به من اعتماد کنید، رابیو ستاره بزرگی خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، آدرین رابیو ستاره فرانسوی که سال گذشته با خودداری از تمدید قرارداد، مورد تنبیه سخت باشگاه پی اس جی قرار گرفت و ماه ها اجازه حضور در تمرینات به وی داده نشد، در نهایت به عنوان بازیکن آزاد راهی یوونتوس شد. او از تاتنهام و بارسلونا هم پیشنهاد داشت ولی در نهایت یووه را انتخاب کرد.

 

 

1470311

 

 

در ابتدای فصل رابیو شروع خوبی داشت ولی به تدریج نیمکت نشین شد ولی با شروع مجدد سری آ او توانسته در رقابت با رمزی، بنتانکور و پیانیچ بار دیگر به ترکیب اصلی برگردد و اخیرا در شکست 4-2 یوونتوس از میلان در سن سیرو، اولین گل خود را برای یووه به شکلی استثنایی به ثمر رساند.

 

لورن بلان که برای اولین بار به رابیو در پی اس جی میدان داد، معتقد است باید به این بازیکن جوان زمان داد.

او به توتو اسپورت گفت:« رابیو دست پروده من است و از نوجوانی او را می شناسم. او البته دیگر یک پسربچه نیست ولی از بازیکنان کلاس 1995 است. سوای تجربه کوتاه مدتش در 14 سالگی با منچسترسیتی، بازی برای یووه، اولین چالش بزرگ خارج از فرانسه او محسوب می شود.

بازی در سری آ و باشگاه یوونتوس دشواری های خاص خود را دارد و رابیو نیاز به زمان برای وفق دادن خودش دارد. اگر مربی و هم تیمی ها به او اطمینان لازم را بدهند، رابیو بهترین بازی ها را ارائه خواهد داد. به خصوص پس از شروع مجدد سری آ رابیو را همان بازیکنی دیدم که زیر نظر من در پی اس جی می درخشید.»

 

 

1510278

 

 

بلان ادامه داد:« خود من هم در ابتدا با رابیو مشکلاتی داشتم ولی او بسیار با استعداد است و می تواند تبدیل به یک هافبک تراز اول شود. او شاید خودش هم هنوز نمی داند چه قدرت و کیفیتی دارد. باید به رابیو اعتماد کرد و اگر یوونتوس یک سال به خاطرش صبر کرد، پس حتما ارزشش را داشته است. بازیکنان کمی در دنیا با کیفیت رابیو وجود دارند و مدت زمانی نه چندان دور، او یک ستاره بزرگ خواهد شد. به حرفم اعتماد کنید.»

 

دیدگاه‌ها