کد خبر : 1714599 | 29 مهر 1399 ساعت 10:36 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار امباپه به PSG: راشفورد خطرناک است

کیلیان امباپه در آستانه بازی PSG و یونایتد نسبت به خطر مارکوس راشفورد هشدار داد و گفت بارها از پل پوگبا درباره خطرناک بودن او شنیده است.

هشدار امباپه به PSG: راشفورد خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پاری سن ژرمن امشب در یکی از حساس‌ترین مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان در پاریس به مصاف منچستریونایتد می رود کیلیان امباپه ستاره فرانسوی PSG نسبت به خطر مارکوس راشفورد ستاره یونایتد در بازی امشب هشدار داد و گفت از هموطنش پل پوگبا که هم تیمی راشفورد است درباره او تعریفهای زیادی شنیده است.

 

1537070

 

شاگردان اوله گنار سولسشر از زمان پیروزی معروف‌شان بر PSG در سال 2019 و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، امشب برای اولین بار به پاریس برمی گردند. پیروزی‌ای که عملاً باعث شد سولسشر به عنوان سرمربی دائمی شیاطین سرخ منصوب شود. خاطره آن شکست اما همچنان از ذهن PSG پاک نشده و آنها را نگران بازی امشب می‌کند.

 

در آن دیدار راشفورد در پاریس در وقتهای تلف شده بازی یک ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا نتیجه 3-1 به سود یونایتد شده و با وجود شکست 2-0 یونایتد در بازی رفت، شاگردان سولسشر را به مرحله بعدی برساند.

 

1537069

 

پاریس سن ژرمن حالا که قصد دارد در این فصل رویای خود برای فتح لیگ قهرمانان را به واقعیت تبدیل کند می خواهد امشب اولین قدم را مقابل یونایتد محکم بردارد.

 

کیلیان امباپه اما به هم تیمی هایش درباره مارکوس راشفورد هشدار داد و گفت: " راشفورد یکی از خطرناک‌ترین مهاجمین انگلیس است. پل پوگبا بارها در این باره صحبت کرده که او چه بازیکن ویژه ای است و من پل را می شناسم و می دانم خیلی درباره کسی اینطور صحبت نمی کند".

 

امباپه با اشاره به پنالتی تاثیرگذار راشفورد در سال 2019 گفت: " کسی که در آن موقعیت پنالتی می‌زند و گل می‌کند به تمرین و تلاش بستگی ندارد بلکه این نشان دهنده اعتماد به نفس بسیار بالا است. کسی که با این اعتماد به نفس بازی کند خطرناک است".

 

 

دیدگاه‌ها