کد خبر : 1725194 | 23 آذر 1399 ساعت 18:48 | 37.5K بازدید | 5 دیدگاه

اضافه شدن امیدروانخواه به کادر فنی؟ فعلا نه؛

فکری: در رفتار قایدی ناراحتی و دلخوری ندیدم

سرمربی استقلال می‌گوید تیمش توانسته با ارائه یک بازی تماشاگرپسند، در روزی که شهرخودرو هم بازی خوبی انجام داده، به سه امتیاز مهم دست یابد.

 فکری: در رفتار قایدی ناراحتی و دلخوری ندیدم

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش در مشهد مقابل شهرخودرو که برای آبی های پایتخت در این روزهای پرحاشیه بسیار حیاتی بود، در نشست خبری گفت: جا دارد هم از تک تک بازیکنان تیمم تشکر کنم و همچنین به مجموعه باشگاه تبریک بگویم که زحمات زیادی می کشند که تیم را سروشکل می‌دهند. 


او سپس با اشاره به روند بازی بیان کرد: در مجموع بازی قشنگی از طرف هر دو تیم صورت گرفت. در هر دو  نیمه بازی جوانمردانه ای شد که هر بیننده‌ای از تماشای آن لذت می برد. خدا را شکر که توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم و جا دارد به تیم شهرخودرو هم تبریک و خسته نباشید بگویم. امیدوارم در بازی های آتی موفق باشند.


بخش بعدی صحبت‌های محمود فکری صحبت در مورد شرایط تیم حریف بود و اضافه کرد: بازی خیلی خوبی از سوی دو تیم انجام شد.  هم قبل از 10 نفره شدن و هم بعد از 10 نفره شدن تیم حریف. دو تیم بازی زیبایی انجام دادند و خیلی خوب بازی کردند و ما را اذیت کردند. ما یکی دو موقعیت داشتیم که می شد گل شود ولی این اتفاق نیفتاد. شاید هم ما خوش شانس بودیم که تیر دروازه اجازه نداد آنها به گل برسند. حریف تیم خوبی بود و مربی جوانی دارد که افراد با تجربه ای کنار او حضور دارند. مطمئنا این تیم می تواند جزو تیم های خوب و بالای جدول باشد.


از فکری در مورد شرایط نادری و میزان مصدومیت این بازیکن پرسیده شد و او در این زمینه توضیح داد: در حال بررسی هستیم و قرار است فردا از زانوی او عکس بگیریم تا ببینیم چه می شود.


فکری در واکنش به این سوال که به نظر می رسد قایدی از تعویضش ناراحت شده است، با خنده گفت: به هر حال من چیز خاصی از ناراحتی و دلخوری از قائدی ندیدم. بازیکن شاید دوست داشته باشد 90 دقیقه بازی کند. او در بازی های قبلی کامل بازی کرده و چون ما 2 بر صفر جلو بودیم برای جلوگیری از مصدومیت و مسائل دیگر، او را تیم تعویض کردیم تا مشکلی پیش نیاید.


از سرمربی استقلال در مورد احتیاط این تیم در نیمه دوم و دلیل آن پرسیده شد و فکری اینطور به این سوال پاسخ داد: من در رختکن به بازیکنان گفتم که حریف را کنترل کنیم و از اشتباهات آنها به گل برسیم. همین که دروازه ما بسته نگه داشته شد خیلی مهم بود.


فکری در خصوص غرامت باشگاه نساجی عنوان کرد: این سوال در مورد بازی نیست. ما فعلا اعتراض می زنیم تا ببینیم چه می شود.


سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره عملکرد تیم داوری مسابقه و اینکه آیا در این بازی هم مانند بازی های قبل به بازی اعتراض دارد یا خیر، بیان کرد: مگر در بازی های دیگر داشت؟ من فکر نمی‌کنم داوری به ضرر شهرخودرو باشد. در مجموع داوری اشتباه خاص و آنچنانی نداشت که دو طرف ضرر کنند. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.


از فکری در رابطه با شایعه حضور روانخواه و اضافه شدن این چهره که به تازگی از هدایت خیبرخرم آباد کنار گذاشته شده، در کادر فنی استقلال پرسیده شد و او در مورد این سوال اینطور واکنش نشان داد: در حال حاضر تصمیم خاصی گرفته شده است. در مصاحبه قبلی در تمرین استقلال به خبرنگاران گفتم اگر نیاز باشد در هر بخشی کسی را اضافه کنیم این کار را خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها