کد خبر : 1740728 | 11 اسفند 1399 ساعت 18:08 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

ربیعی: در بدترین زمان ممکن گل خوردیم

سرمربی مس رفسنجان معتقد است که تیمش در بدترین زمان ممکن در این بازی گل خورد.

ربیعی: در بدترین زمان ممکن گل خوردیم

به گزارش ورزش سه؛ مس رفسنجان در اولین بازی خود در نیم فصل دوم مقابل استقلال در خانه به تساوی یک بر یک رسید. صحبت های محمد ربیعی را در نشست خبری پس از بازی بخوانید:

 

کیفیت بازی برای بینندگان قابل ارزش بود

 

 ابتدا به تیم استقلال خسته نباشید می گویم. آقای فکری برای من بسیار قابل احترام هستند به دلیل اینکه من و ایشان اولین بار در سال 1392 در بازی شهرداری جویبار و شهرداری اردبیل مقابل هم قرار گرفتیم. آقای فکری برای رسیدن به این نقطه، پله پله کار کردند و مربی باتجربه هستند و امیدوارم که با صبوری و تحمل استقلال از این شرایط خارج شود. هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند. کیفیت بازی برای بینندگان قابل ارزش بود.

 

در بدترین زمان ممکن گل خوردیم

 

کم کم نحوه برنامه ریزی ما از نظر کیفیت بازی نسبتا مورد پسند خیلی ها قرار گرفته است. از نظر خودم می توانستیم در قسمتی از بازی عقب نشینی کنیم اما پایاپای کار کردیم. بچه ها بسیار با برنامه بودند و هدف من کسب سه امتیاز بود و اصلا برای کسب یک امتیاز نیامده بودیم. در زمان بدی با یک گل به خودی، دروازه مان باز شد. دقیقه 5 نیمه دوم زمان خوبی برای گل خوردن نیست. بچه ها کم کم به شخصیت مدنظر من نزدیک می شوند. هدف ما تثبیت تیم در لیگ برتر و کسب رتبه ای آبرومندانه در سال اول است. بازی امروز بخصوص در 15 دقیقه آخر موقعیت های بسیار خوبی داشتیم و در 5 دقیقه پایانی نیز به دنبال فشار استقلال، دو موقعیت بسیار خوب در ضدحمله به دست آوردیم که می توانستیم به گل تبدیل شان کنیم.

 

تیم ما هیچ اعتراضی به داوری نداشت

 

او در مورد شکایت مرفاوی از داوران و نداشتن ارتباط رادیویی بین آنها در طول بازی و هچنین تعلل توپ جمع کن های کنار زمین گفت: اگر دقت کرده باشید امروز تیم ما هیچ اعتراضی به داوری نداشت. من شرایط استقلال را می دانم و اعتراضاتی داشتند ولی به نظر من قضاوت آقای رحیمی مقدم به گونه ای نبود که به آن اعتراض کرد. شاید یک جاهایی ما هم می توانستیم اعتراضاتی داشته باشیم. جایی که قائم اسلامی خواه چسبیده به محوطه جریمه تعادل خود را از دست داد. اما اینکه ارتباط رادیویی داشتند یا خیر را من نمی دانم. در مورد توپ جمع کن ها هم چیزی متوجه نشدم و این ها به مسئولان اجرایی بازی مربوط است.

 

یک پروژه تمدید مدت دار جلوی من است

 

این طبیعی است که یک تیمی که از لیگ دسته یک به لیگ برتر می آید، به 5 هفته زمان نیاز دارد که خود را پیدا کند. ولی تیم ما دو بازی را داد، یعنی استقلال و گل گهر را داد و در اراک یک امتیاز ارزشمندی را گرفتیم و در هفته چهارم مقابل تراکتور، یک امتیاز نه بلکه سه امتیاز حق ما بود. در هفته پنجم هم امتیاز ارزشمندی مقابل سایپا در خارج از خانه گرفتیم. از هفته ششم بود که خودمان را به خوبی پیدا کردیم. سعی کردم که با بودجه محدودی که داشتیم و خیلی ها اصلا رفسنجان را نمی شناختند؛ مثل سال گذشته گل گهر. اما امروز که با شما صحبت می کنم مس شخصیت خود را پیدا کرده است. یک پروژه تمدید مدت دار دیگر جلوی من است و در حال بررسی هستیم. برنامه های بلندمدت مان اگر اختلافات مان که بیشتر سخت افزاری است حل شود، نقل و انتقالات را به سمت خوبی خواهیم برد. فعلا سلیمانی و امینی را اضافه کردم و مابقی را از طریق رسانه باشگاه اعلام خواهد شد. برنامه ریزی ما برای این فصل تثبیت تیم است و مابقی را مدیریت باشگاه اعلام خواهند کرد.

 

دوست داشتم این بازی را ببریم

 

دوست داشتم این بازی را ببریم تا آن را با قلبم به دو قشر تقدیم کنم؛ اولا به کارگران مس سرچشمه که امواج خوبی از آنها می بینیم  و انرژی مثبتی به ما می دهند؛ دوما به مردم رفسنجان که از شهروند افتخاری بودن این شهر بسیار خوشحالم.

دیدگاه‌ها