کد خبر : 1778060 | 14 شهریور 1400 ساعت 15:57 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای بیلد

ناامیدی دورتموند؛ فسخ قرارداد بازیکن قرضی رئال

بوروسیا دورتموند قصد فسخ قرارداد رینیر ژسوس بازیکن برزیلی خود را دارد. رینیر از رئال قرضی برای دورتموند بازی می کند.

ناامیدی دورتموند؛ فسخ قرارداد بازیکن قرضی رئال

به گزارش "ورزش سه"، رینیر ژسوس بازیکن قرضی رئال در دورتموند است که روزهای خوبی در این تیم نداشته و چیزی نمانده بود در انتقالات ژانویه 2021 راهی تیم دیگر شود. او یک سال و نیم پیش با 30 میلیون یورو از فلامینگو به خدمت گرفته شد.

 

 

1577097

 

 

رینیر تابستان 2020 با قراردادی دو ساله و قرضی رئال را به مقصد دورتموند ترک کرد ولی زیر نظر لوسین فاوره مربی سابق دورتموند به او بازی نمی رسید. با ادین ترزیچ جانشین لوسین فوره نیز شرایط تغییر نکرد تا عصبانیت رئالی ها را موجب شود. باشگاه مادریدی قصد داشت او را از دورتموند به باشگاهی دیگر انتقال دهد ولی رینیر پس از صحبت با ترزیچ تصمیم به ماندن گرفت ولی اوضاع برای او بازهم تغییر خاصی نکرد.

 

 

1541380

 

 

رنیر که تا 2026 با رئال قرارداد دارد، فصل جاری نیز در شش دقیقه پایانی بازی با بایرن در سوپرکاپ آلمان به میدان رفته و در ایده های مارکو روزه سرمربی جدید دورتموند نیز جایی ندارد.

طبق ادعای امروز نشریه بیلد، دورتموند قصد فسخ قرارداد قرضی رینیر را در ژانویه دارد مگر اینکه از حالا تا انتقالات زمستانی، در وضعیت بازیکن برزیلی تغییراتی رادیکال ایجاد شود و او بتواند خود را به ترکیب اصلی تحمیل کند. اتفاقی که کمی بعید به نظر می رسد.

ارزش رینیر در وبسایت ترانسفرمارکت از 25 میلیون یورو به 16 میلیون یورو کاهش یافته است. رینیر در یک سال گذشته تنها 339 دقیقه برای زنبورها بازی کرده، یک گل زده و یک پاس گل نیز داده است.

 

دیدگاه‌ها